600.000.000 razlogov
Ponedeljek, 24. marec 2008Saj ni res, pa je. Minister Šturm, vitez malteškega reda, je spisal osnutek zakona o popravi krivic prizadetim v drugi svetovni vojni in hoče iz državne blagajne nič manj kot 600 milijonov evrov. Upravičenci so vsi, ki so bili tako ali drugače oškodovani s strani komunistov, domobrancev, Italijanov ali Nemcev. Halooo!?! Ali se dela norca? Ali smo poblazneli? Kaj ima današnja generacija z drugo svetovno vojno?
Pričakoval bi, da bodo davkoplačevalci dobesedno ponoreli, vendar se ne zgodi nič. Posameznik, podjetje ali cerkev je upravičen do povračila škode v višini do 200.000 evrov. Sedaj si pa predstavljajte. Vašemu pradedku je nekdo zažgal hišo, vi kot dedič pa boste od države dobili 200.000 evrov. Če ste vsaj malo inteligentni, boste denar takoj investirali v sklade in če boste kapital tudi vsaj malo razpršili, bo letni donos vsaj 15- do 20-odstoten. To pa pomeni, da je država iz vas z eno potezo naredila bogataša, saj boste letno dobivali — za nič dela — od 25 do 30.000 evrov.
Kdo je v tej državi tako nor in tako hohštaplerski, da bo požegnal to noro idejo? Ne boste verjeli: desnica ga je seveda predlagala, vendar se s predlogom strinjata tako SD kot LDS. Edini dve stranki, ki ostro nasprotujeta predlogu, sta Zares in Jelinčič.
Gospôda, ali je mogoče, da bodo politični veljaki 600 milijonov evrov vašega denarja tako rekoč vrgli skozi okno in naredili ozek sloj ljudi za bogatune? In to posameznikov, ki niso nič delali, niti niso posebej čutili krivic? Edina njihova “srečna” okoliščina je, da so njihovi dedje v vojni utrpeli škodo. A kdo pa ni utrpel škode med vojno?
Več kot 60 let po koncu vojne, ko je večina udeležencev že pomrla, bomo mi, ki vsako leto več kot 40 odstotkov svojih plač namenjamo državi, financirali rop stoletja! Za ta denar bi lahko zgradili ne vem koliko šol, bolnišnic ali stanovanj! Ali se ta politična elita zaveda, koliko denarja je tu v igri? Mar vsi ti hohštaplerji vedo, kaj bi s tem denarjem lahko naredilo slovensko gospodarstvo ali tudi znanost in kultura? Nad tem bi se vsak davkoplačevalec moral globoko zamisliti. Mislim, da je ta Šturmov osnutek zakona zrel za odstrel na referendumu. Še več! Za odstrel je vredna cela vladna koalicija.
Sedaj si pa predstavljajte Lojzeta Peterleta, ki bo ta zakon zagovarjal, čeprav je za volilno kampanjo med brati dolžan najmanj 65.000 evrov. Predstavljajte si Boruta Pahorja, ki bo zagovarjal osnutek zakona v Armanijevi obleki in uveljavljal le nekaj kozmetičnih popravkov. Predstavljajte si gospodično Kresalovo, ki se bo kot pravnica strinjala z zakonom, potem pa se bo odpeljala domov s svojim porschejem. Predstavljajte si SDS-ovce, ki bodo na vse pretege zagovarjali ta zakon, delavcem pa obljubili za 20 evrov višje plače. Predstavljajte si dostojanstvenike RKC, ki bodo veselo računali, koliko jim bo tokrat kapnilo v žep. Verjetno več kot 100 milijonov evrov.
In na drugi strani boste vi, naivkoti, ki ste omogočili, da je nekdo vaš denar vrgel v tuj žep. Gospôda, skrajni čas je, da nekaj ukrenemo in z jasno voljo dokažemo, da nismo ne nori ne naivni in da ne bomo dopustili, da se hohštaplerji igrajo z našim denarjem. Kajti vi plačujete davke. Vi ste žrtev zavoženega penzijskega sistema. Vi ste pravno pomankljivo zaščiteni. Vi ste prisiljeni doplačevati za vsako zdravstveno uslugo. Enkrat bi se morali zamisliti nad tem, koliko plačujete državi in kakšen državni servis sploh dobite za svoj denar. Enkrat bi morali preprosto reči: “Dost mamo! Dost mamo krivic in popravkov krivic! Za svoj denar hočemo normalen državni servis, ne pa politični blef.”
Za to imate vsaj 600.000.000 razlogov…
Objavljeno v Ponedeljek, 24. marec, 2008 ob 18:10 v kategoriji miks.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.






24. marec 2008 ob 18:21
Sej je res bebavo popravljat krivice iz 2. sv. vojne za katere je bivša jugoslavija, v času konjskega hlapca iz Kumrovca (maršal je konjski hlapec nemškega plemstva), že dobila odškodnino od nemčije. Res pa je da je denar porabil konjski hlapec za svoje potrebe. To je za svoje kurbe in ostalo kar je tiranski morilski pshiopatski zagorc rabil denar.
Najbolj bebavo je da se za odpravo teh krivic zdj eksponira slovenija, ki s tem nima več nobene veze. Bi pa bilo smiselno tožit Jovanko Broz, ker bejba gotovo še živi od tega keša, to je originalnih odškodnin.
24. marec 2008 ob 18:29
ko sem prvič slišal, o čem razmišljajo, se mi je zdela ideja totalno glupa. in mnenja še zdaj nisem spremenil… ampak ljudje v Sloveniji so dovolj apatični, da bo šel predlog čez, nakar se bo 600 mio eur zmetalo v luft… bedarija.
pa vseeno upam, da ne pride do uresničitve tega…
24. marec 2008 ob 18:31
Košak je bedak. Ta rima mi pride na misel….
Si pa res godrnjav star komunist, model. Si že spet pozabil da imamo kapitalizem? Ves ta družbeni presežek, ki ga ustvarja slovenska družba je treba nekako uničit. In ker imamo narod, ki je kulturno in znanstveno retardiran, ter akadamsko pohabljen, je potrebno presežek produkta vtikat v čimbolj neproduktivne projekte desnice, ki sami na sebi veliko stanejo in ne prinesejo nobene koristi, razen eveda iznajdljivim redkim posameznikom.
Ne pozabi da je LDS, pokojnega Sv Drnovška, prav tako furala tajkune, kot to sedaj počne desnica, le da so se zdj pojavili drugi dobitniki teh beneficev.
Za bistvo pa še neki: mojo bakico, privrženo komunistko, so med vojno odvlekli v Mauthausen in ji tam izbili vse zobe in živce. Pa po vojni ni dobila Dinarja odškodnine. Če bo zdj vložila prošnjo bo končno dobila upravičeno odškodnino, ki ji jo je pred leti požrl Broz.
Naj bo Bog s tabo in ti da mal več premisleka.
24. marec 2008 ob 18:33
Bog je z mano in mi je podaril razum. Za tebe to očitno ne drži.
24. marec 2008 ob 18:35
glede na to da je originalne odškodnine požrla partijska požrešnost je to v bistvu normalno da 50 let po vojni ljudje KONČNO dobijo odškodnine za škodo ki so jo takrat utrpeli. vsaj za odškodnino po nacijih in fašistih to velja.
fetalij je pa itaq abortiran fetus
24. marec 2008 ob 18:41
Hivcek, pa ti bi res popravljal krivice. Ne vem kako se počutijo ostali državljani, ki vseskozi plačujejo davke in vsak dan garajo. Verjetno se bodo sami čutili opeharjene. Torej s krivico nad krivico…
24. marec 2008 ob 18:47
Vedno in povsod, Andrej.
Tut to da moram iz davkov, ki jih že leta plačujem, vzdrževat Kučana mi ni všeč… pa se ne da pomagat.
Pa to al hočem al nočem palčevat kredite k jih je najemal morilec iz kumrovca me tut ni nihče vprašov. Zdj ko bo nesposobna desnica kradla denar iz mojga žepa vsaj vem da me kradejo ljudje, ki mi niso zoprni.
Za slovensko rajo taki ni razlike al je oblast desna al leva: vsi nam kradejo iz žepa.
24. marec 2008 ob 19:03
kaj imamo mi s to vojno prekleti prasci komunistični in fašistični kaj še niso naredili dovolj škode…. kdo bo potem nam davkoplačevalcem čez 60let to vračal…. glede na to da je predlog podpirajo tudi pahor in janša…je edina alternativa ZARES ki pa bi mogel že začeti oglase snemati da bi narod ki je že čisto apatičen zaštekal kaj se te kurbe grejo…..
24. marec 2008 ob 19:29
Porkaduš, g.Košak , dober si. Jaz sem o vsem tem slišal pri dnevniku pa mi ni niti približno pritegnilo pozornosti. Zdaj me pa ima,da bi malo razmislil o celi zadevi!
Kaj , na primer bomo mi zahtevali čez trideset let?
24. marec 2008 ob 19:33
Katastrofa. Podobna kot razprodaja družbenih stanovanj po Jazbinšku. Zakaj? Takrat je tudi večina poslanske elite vseh strank (s predsednikoma vlade in države vred) na tak način odkupila stanovanje. Zato so bili vsi za.
Tudi danes ima večina strank najbrž podobne razloge. Zakaj sta za tudi LDS in SD? Preprosto, ker sta oni dve že pod prejšnjo oblastjo začeli to zgodbo, a je nista uspeli zaključiti. SD je tudi zadnja leta sitnarila, kdaj bo že sprejet ta zakon. Zdaj si bo sedanja oblast na ta račun nekaj glasov kupila, SD in LDS pa preprosto ne moreta biti proti, če gre za njunega otročička.
24. marec 2008 ob 19:44
Jeb.m jim mater. Brez zamere, ne morem drugače. Sicer je moja rodbina utrpela hudo škodo, ampak vprašanje kako bo spisan zakon in kakšno bo “sito” skozi katerega bodo spet prišli privilegiranci.
Kaj ko bi spisali zakon in teh 600.000.000 eurov porazdelili med sedanje in bodoče mlade družine, da ne bomo izumrli.
Slovenija ima najbolj gnilo politiko, daleč, daleč naokoli. FUJ!!!
24. marec 2008 ob 19:48
Pa to je minimalni znesek…
24. marec 2008 ob 19:48
p.s. to je 300.000 m2 stanovanja oz. 5000 stanovanj v velikosti 60 m2 (če upoštevam ceno 2.000 EUR/m2). Pri taki količini denarja bi bila gradnja seveda še cenejša.
24. marec 2008 ob 19:55
@ davidpelko: mogoče bi se o tem še enkrat pomenili, ko nam bo zakonski predlog bolje znan, ali pa celo, ko bo mogoče vendarle tudi škoda tvoje familje poravnana (saj to naj bi bil namen zakona)?
@ blitz: saj ne, da bi hotel še razpravljat o tem, ampak če bi bila zdajle vojna in bi bila tebi in tvoji družini neupravičeno povzročena velika škoda; bi imel kaj proti, če bi ti ali pa tvoji otroci čez leta, ko bi se teror pomiril, dobili odškodnino?
24. marec 2008 ob 20:03
ha, maatjazh, ravno sem klical svojo mamo, da mi je še enkrat natančno razložila, kaj se je vse dogajalo z njenim očetom, mamo, strici in tetami. Izgleda, da bomo po tem zakonu “bogatejši” za nekaj evrov (če bo sprejet), ampak to vseeno ni pravilno.
Slovenija bi morala skrbeti za mlade družine, da bomo kot Slovenci sploh obstali. Zakaj ta denar rajši ne razdelijo v obliki subvenciji mladim družinam?
Nepremičnine so nesramno drage in mladi ljudje pri sedanjih plačah v Sloveniji ne morejo rešiti stanovanjskega problema, če nimajo pomoči svojih staršev ali ekstremno dobrega posla, ki jim to omogoča.
Ne glede na ta zakon, za mlade družine bo država morala priskočiti na pomoč v veliko izdatnejši obliki, kot je dosedaj.
Kot sem dejal, Plače so premajhne, stanovanja pa nesramno draga!
24. marec 2008 ob 20:13
@ david pelko: no, pa vseeno dajmo času čas. Mogoče pa vendarle ne bo samo nekaj evrov, poleg tega - kolikor vem, pa še ne vem prav dosti - so predlagani dokaj pošteni kriteriji za delitev kar velikega kupčka denarja. In če bodo dobili starši, bodo zapustili svojim potomcem. Torej tistim, ki so bili oškodovani, ne kar enim tretjim.
Vse stranke predlog zakona podpirajo, ker se pač zavedajo, da je denar namenjen vsem, ki so neupravičeno utrpeli škodo, ne glede na njihovo politično ali ideološko provenienco.
Stanovanja pa so res obupno draga, se povsem strinjam. To je vredno čisto posebne teme.
24. marec 2008 ob 20:14
Matjaž,
potem mi pa prosim povej, kje je (po tvoje) časovna meja za vračanje škode?
Zdaj gremo 63 let nazaj. Tri generacije ljudi so že vmes. Kaj pa italijanska okupacija med obema vojnama? Bi tudi še lahko šla zraven? Torej 73 let!
Za postopke pred sodiščem velja, da morajo biti rešeni v razumnem roku.
Se ti zdi 63 let razumen rok? Daj no. Povsem drug čas je drugo stoletje, drugo tisočletje, drugi, ali treji po vrsti že družbenopolitični sistem.
Za nobeno vrnitev odškodnin ne gre.
Gre preprosto za prerazdelitev narodovega bogastva. Gre za ceneno predvolilno potezo. Gre za skrivanje narodovega bogastva pred levico, ki bo v jeseni prevzela krmilo.
24. marec 2008 ob 20:21
po mojem mnenju je odzadaj Eu ali ZDA, ki to zaheva od finančno močne dežele SVN ravno sedaj, ko je le ta na svojem finalno finančnem višku s 6% gospodarsko rastjo.lp, a smeški delajo na tem blogu?
24. marec 2008 ob 20:29
Andrej, jst ti dam takoj 200kEUR, ce mi garantiras 15%-20% obresti letno… za nic dela…
24. marec 2008 ob 20:30
@ Rado, po moji vednosti (ki je skromna) gre za civilizacijski standard. Vojne porušijo, potem pa se običajno najprej popravi najnujnejša škoda in se nato investira v novo izgradnjo. Škodo poravna tisti, ki jo je povzročil, kar je občiajno ena od vsebin (mednarodnih) mirovnih pogodb.
S povrnitvijo škode torej zelo zamujamo (63 let je res absolutno prepozno, a bolje pozno kot nikoli), saj bi morali prizadeti odškodnino prejeti že zdavnaj. Zato - kolikor vem - tudi tvoja stranka ukrepu ne bo nasprotovala, razen če bo preračunala, da se ji iz propagandnopolitičnih razlogov bolj splača zajezditi protivladni val, kar pa bi bil preveč prozoren manever.
24. marec 2008 ob 20:41
Nimam svoje stranke Matjaž.
Mnenja sem, da je bilo “vračanje” v naravi, največji kiks naše osamosvojitve.
S to povrnitvijo škode, pa gre le za selitev narodovega bogastva. Politična poteza! Medvojni oškodovanci nimajo od tega nič.
Nisi mi še odgovoril, kje je (po tvoje) zgornja meja vračanja? Česarkoli. 80 let? 110 let?
150 let?
Če, zakaj toliko?
Sorry Matjaž.
Sem mnenja, da je v tvojem stališču vsaj 90 % čustev in prekleto malo razuma.
24. marec 2008 ob 20:50
Maatjaz, ne vem, morda bo tudi moja družina kaj imela od tega, čeprav dvomim. Hiša je bila nekoliko poškodovana ob ameriškem bombardiranju. Pa ne gre za to.
Prvič gre za to, za koliko nazaj naj se to popravlja? Vse to premoženje je bilo že zdavnaj popravljeno. Danes nima nihče več težav zaradi te škode.
Predvsem pa gre za to, kdo naj to plača? Večina škode je bila povzročena z zavezniškim bombardiranjem. Torej naj oni plačajo. Del škode so naredili neposredno okupatorji, torej naj oni plačajo, saj so itak oni tudi vojno začeli. Nekaj škode so naredili tudi partizani z diverzijami, a minimalno.
Tisti, ki so utrpeli največ škode, so že zdavnaj pod rušo. Torej bomo vsi davkoplačevalci plačali nekaj, kar je že zdavnaj pozabljeno. Plačale bodo mlade družine, ki še svojega stanovanja nimajo, nekomu, katerega lastnina je bila že zdavnaj poravnana.
Na bruhanje mi gre, da bomo plačevali staro škodo v državi, v kateri stanovanjski sklad za mlade prakično skoraj ne obstaja, da ne govorim o tem, da še 60 let starih kosti ne znamo pokopati. Ampak tam je treba le malo več dobre volje, tukaj pa gre za denar.
24. marec 2008 ob 21:19
@ blitz
Nisi mi odogovoril na vprašanje. (?)
Kolikor vem, bo povrnjena škoda, ki je nastala v vojni, ne glede na to, kdo jo je povzročil. Torej tudi škoda od ameriškega bombardiranja. Tudi po mojem mnenju bi moralo to iti na stroške povzročitelja vojne. Si bom o prvi priliki prebral mirovno pogodbo.
Ponavljam: gre za civilizacijski standard. Vse civilizarane države to počnejo. Nemčija je v ta namen izplačala ogromno denarja, ne vem pa, koliko smo ga dobili mi in kaj se je z njim zgodilo. Države, ki so bolj civilizirane od naše, imajo ta problem že rešen.
Tudi pelko bi se rad pogovarjal o stanovanjski problematiki. Eden od vaju naj čim prej napiše kaj o tem in se tam pomenimo.
@ Rado
Zanesem se na svojega bivšega profesorja dr. Šturma (kar se tiče rokov dosti bolj kot nase) in mu verjamem, da zadeva pravno še ni zastarala. Če je, pa lahko kaj kmalu pričakujeva argumentiran ugovor s strani stroke.
Mislil sem na stranko, katere simpatizer si. Vem, da nimaš lastne stranke
Če bi bil čustven, bi ti rekel, da te imam zelo rad
, ne pa, da še enkrat razmisli, o čem govoriva.
24. marec 2008 ob 21:21
Jaz sem za, ampak naj genijalci najdejo kakšen drug žep iz katerega bodo jemali, ne mojega (naših).
24. marec 2008 ob 21:43
maatjaz, mislil sem, da sem odgovoril. Seveda ne bi imel ni proti, če bi bila vojna ZDAJ, kot si napisal. Ampak tale vojna je bila pred 65 leti, to pa se meni ravno ne zdi zdaj.
Seveda bi vso škodo moral povrniti tisti, ki je vojno začel. Ne vem, koliko je Nemčija povrnila škode, ampak kolikor vem, je Tito nekaj podpisal in če sem prav informiran, je bil znesek občutno manjši od zahtevanega, ker se Jugoslavija ni strinjala, da se izplača neposredno oškodovancem, ampak državi.
Druga stvar je seveda, da je levji delež odškodnine po vsej vzhodni Evropi šel v roke takratnih oblastnikov, ki z denarjem niso najbolje gospodarili in na koncu vse zafurali in podobno bi bržkone zafurali tudi še desetkrat več, če bi jim le kdo dal. Zato se mi zdi zguba časa se še kaj pogovarjati z Nemci.
Ne, kot davkoplačevalcu se mi zdi res čisto mimo, da bom plačeval za grehe drugih izpred 60 let.
24. marec 2008 ob 21:58
Pravo, pravo, pravo!
Kako vseobsegajoč pojem naj bi bil to.
Naj se pravo raje ukvarja in urejuje stvari v sedanjosti. Takoj, ko greš 60 in več let v zgodovino je to takoj stvar politike, ideologije in interpretacij. Testo je že tolikorat pregneteno, da ni več uporabno.
Oškodovanci so že večinoma mrtvi - živa je edino RKC, ki je nesmrtna. Torej je malteški vitez naredil vse kar je lahko, da pokrije cerkvene interese. Zakon je napisan njej na kožo.
Denar, denar, denar! Še več denarja!
Matjaž,

študiran človek si, pa še vedno mešaš pojme. Nisem simpatizer nobene leve stranke, ampak so mi blizu leve vrednote. To pa je razlika, se strinjaš?
In če kdaj podprem kakšno stranko v določeni zadevi, jo podprem zaradi tega, ker se zavzema za mojo vrednoto.
LP
24. marec 2008 ob 21:58
Samo vprašam.
Si za to, da se ukinejo borčevske pokojnine? Konec koncev, kaj imam jaz s tem, da se je nekdo boril skoraj pol stoletja pred mojim rojstvom?
24. marec 2008 ob 22:42
takšne bebave izjave je sposoben nihče drug kot “lovrek šturmov”!mogoče se pa grebe,da bi tudi sam nekaj skasiral,pismu sej je že kar v letih(mogoče je bil tudi sam žrtveno jagnje).
24. marec 2008 ob 22:43
Bom pametno tiho, ker špekuliram, da bo naša familija kaj nazaj dobila
Je pa hecno… a ni imela vsaka družina nekaj škode? Torej bom zdaj eden drugemu izplačali škodo? Včasih me preseneča količina denarja! Kot da bi imeli vrečo rez dna!
24. marec 2008 ob 22:47
Če gre za narodov presežek, a bi jaz dobil nazaj, če bi volil Košaka na naslednjih volitvah?
24. marec 2008 ob 22:58
Ker je avtor prispevka predstavljen kot “režiser, scenarist in producent”, najbrž ni naivno pričakovati, da bo dotični pisal o filmu ali vobče o umetnosti.
Toda kolikor uspem slediti, se piscu vselej po(ne)sreči politični pamflet - o njihovi vsebini se mi sicer ne zdi vredno izgubljati besed.
Oglašam pa se zaradi vprašanja, ali ima Blogos urednika, ki dopušča takšne objave, kot je na primer današnja, ali pa so te v izključni ignerenci avtorja; in zakaj ta ni, pač v skladu z objavljenim, predstavljen kot politični komentator, če že ne ravno agitator.
V pričakovanju odgovora se iskreno zahvaljujem.
24. marec 2008 ob 23:55
Jaz bi tudi 200 000 evrov, da odprem podjetje, kupim stroje v vrednosti 100 000 evrov, zaposlim še dve osebi, pa bo nekaj manj brezposelnih. Ne pa da dajo vavčer za poslovni načrt, saj ga lahko napišem sama, halo.
25. marec 2008 ob 09:13
Mitko, kaj pa veš kdo plačuje avtorja za take kozlarije kot jih piše,po mojem ga nekdo fino podmaže!
Bos,tvojo alternativo bi pa jaz poslal s tabo vred na izlet v Ameriko,ampak bi natočil bencina v avion samo do sredine atlantika…..
25. marec 2008 ob 09:37
Zares odlično !
25. marec 2008 ob 09:44
Samo tale gospod Andrej, pa na sliki izgleda precej zagrenjeno. Kaj neki ga mori ?
25. marec 2008 ob 10:00
ma ne vem andrej, ne vem če se ne zaletavaš v napačne teme. saj ne moreš preveč kompetentno sodit o stvareh, ki so se zgodile drugim…
ja res so stari, ampak a so zato kaj manj ljudje? pa saj zločini proti človeštvu itak ne zastarajo.
v bistvu mi deluje to kot egoizem…česar ne vidim ni…in če te tako zanima tukaj in zdaj piši malo o tibetu…je nekaj čudno tiho okol te teme…al pa je isti sindrom spet…česar ne vidim,ni…
25. marec 2008 ob 10:20
Saj ko pa potalajo tele odškodnine, a grejo pol tud na 1. svetovno vojno in tako naprej….moja bakica je tud pri fevdalcu pred drugo svetovno vojno delala za polento, a bo ona tudi dobila odškodnino za nepošteno plačano delo?…pa napoleon je tud sigurno kakšno kočurco požgal, pa rimljani so tud tle hodil….tko da sigurno je vsak Slovenec dedič po nekomu, ki je v preteklosti doživel krivico…Zakaj ne razdelijo pol teh 600kk kar med vse Slovence, al pa še bolje….naredmo za ta denar eno veliko fešto, da nazdravmo našim padlim bratom, pa slavna govorca naj bosta Rode in Kučan, tko da ne bo ideološko sporna fešta.
LP!
25. marec 2008 ob 10:45
kljub temu, da včasih izpadem dokaj desno usmerjena, pa se mi zdi tale Šturmov korak ena strašno velika neumnsot.
Ljudje, ki so tiste krivice doživljali, so že- v glavnem-pokojni.
In ne zdi se mi niti malo FER, da bi si naša država nakopala na ramena še TO breme, za Božjo voljo!
Nekaj zdrave pameti pa bo potrebno imeti in se obenem zavedati, da smo ljudje pač taki, da če nekomu ponudiš palec, te mimogrede zagrabi za celo roko.
Mimogrede: a je ta zakon že šel skozi? Sem kaj zmaudila?
25. marec 2008 ob 11:45
se strinjam z tem pisanjem. To je ogromna napaka za tako majhne narod…namesto v PRIHODNOST vlagamo v preteklost. Po drugi strnai pa ni denarja za vrtce, mlade druzine…
Ce je bil referendum za vsak malenkost, zakaj ni se za tole, da se ta zakon, ki bo verjetno soprejet, preklice..
25. marec 2008 ob 11:46
Mica ni še šel skozi.
Vsi ti ki ste tako pravičniški do prejšnjih generacij, pa se takole mimogrede odpoveste svoje prihodnosti in bolših možnosti vaših otrok, bi se morali resno zamisliti. Za vas je že stanovanje pravljica, plačujete drage vrtce in bogatite zobozdravnike, sedaj pa še ostale privatne zdravnike. Če se vam zgodi krivice, se potem lahko vlačite po sodiščih kakih 7 let, seveda če imaste denar. Seveda samo, da bo cerkev zopet zadovoljno mela roke in vam dajala odpustke.Res ste popolnoma zazrti v preteklost, za prihodnost vas in vaših otrok vam je milo mar. Prav sram me je…
25. marec 2008 ob 12:10
@ blitz
“Seveda ne bi imel nič proti, če bi bila vojna ZDAJ, kot si napisal. Ampak tale vojna je bila pred 65 leti, to pa se meni ravno ne zdi zdaj.”
No, če bi bila vojna zdaj, bi moral najprej počakati na njen konec, potem na vse potrebne dogovore med poraženci in zmagovalci. Gotovo bi minilo kar nekaj let, preden bi država prejela od drugih držav odškodnino. Bilo bi ti torej prav, zdelo bi se ti pravično, da ustrezen delček tega denarja priteče v žepe tvojih otrok (ti bi - hipotetično rečeno - medtem umrl).
Babica pa ne bi imela prav nič proti, če njeno škodo dobijo povrnjeno njeni vnuki. Tudi sicer bi jim zapustila to premoženje, če ne bi bilo medtem uničeno.
Malo sem popasel radovednost v zvezi s finančnimi viri:
“… je bivša država SFRJ prevzela znatno premoženje na območju Slovenije od Italije in Avstrije ter 1 milijardo DEM zelo ugodnega posojila od Zvezne Republike Nemčije, vse na račun poplačila materialne vojne škode. Država je torej sredstva prejela, oškodovancem pa ni izplačala ničesar.”
Medtem pa sem izvedel tudi to, da je nekdanja Titova mladina (stranka Zares) v skladu s politiko tedanje SFRJ izrazila nasprotovanje predlogu zakona. Načelo solidarnosti je izpuhtelo. V imenu “nove” politike torej nastopa pragmatični egoizem. (Pozor! To je tudi posredna grožnja upokojencem, ki so delali v preteklosti, zdaj pa hočejo od današnjih davkoplačevalcev penzije.)
Res se ne bom več oglašal v zvezi s tem, saj moja družina ne bo uveljavljala nobenega zahtevka.
25. marec 2008 ob 12:20
Dragi Matjaž
Jugoslavija je takrat namesto vračila posameznikom zgradila infrastrukturo, podjetja in zagnala gospodarstvo ruralne Slovenije. Pred drugo svetovno vojno je bilo večino populacije revne in celo lačne. To sicer ni bilo najbolj fer do oškodovancem, ampak je bilo v dobrobit vseh Slovencev. Danes pa je popolnoma nelogično, da ne namenimo tak denar za šolstvo, znanost, razvoj torej, marveč ga prelivamo posameznikom v roke, ki ga bodo najverjetneje zapravili za nove avte, mogoče bo kak srečnež uspel dograditi celo hišo. Torej Slovenija in večina prebivalstva ne bo imela od tega zakona nič, le grenak priokus. Moti me apatičnost volilcev, ki so tudi davkoplačevalci in vedno bolj spadajo v reven sloj. Teh je v Sloveniji sedaj že več kot 160.000. Da o mladih družinah sploh ne razmišljam,. To je takšna norost, ki jo bi bilo potrebno takoj ustavit. Sicer pa lep pozdrav
25. marec 2008 ob 12:20
Jaz sem za naše.
25. marec 2008 ob 12:43
jaz mislim, da si naši dedje res zaslužijo tisti povrnjen denar, saj ima marsikdo še vedno fizične in psihične posledice…. toda govorim o dedih,ki še sedaj živijo in ki so se bojevali, klali, ubijali in še marsikaj delali za nas in našo domovino. Tukaj nisem omenil njihovih sinov, vnukov, pravnukov in še vse ostale požrešne žlahte…. ki z vojno niso imeli nič opraviti! mislim na dede, ki so dejansko živi in ćutijo posledice.. in če je le možno.. ja pa jim dajmo… mar si ne vsaj tega zaslužijo???
25. marec 2008 ob 12:57
Bolj kot o nekem poplačilu krivic, ki je metanje peska v oči oziroma kanonfuter za razne blebetače, bi se morali pogovarjati o naslednjih zadevah:
- Dosledno pravna država
- Nižji davki
- Nižja javna poraba (manj države!)
- Umik države iz gospodarstva (prodaja deležev na trgu!)
- Konkurenčnost na vseh področjih
Potem se bo mogoče kaj premaknilo na bolje. Do takrat nam bo pa veselo vladala oligarhija z draginjo in korupcijo.
25. marec 2008 ob 13:17
Tako je Peter K. Pa še Lojzeta Peterleta naj ovadijo, da je dolžan 65.000 evrov. Če mu že država ne stopi za vrat, bi bilo luštno gledat, da mu kakšni Črnogorci potrkajo na Bruseljska vrata, he, he…pa da odigra celotnega Njegoša na orglice…
25. marec 2008 ob 13:51
Pa toliko je še odprtega iz 1. svetovne.
Ein Sturm im Wasserglas.
25. marec 2008 ob 14:02
Ne pozabi na Turške vpade in še kaj bi se našlo…norost nima meja.
25. marec 2008 ob 16:23
Andrej Košak. Lepo si tole vse skupaj napisal, res lepo. Ampak nekaj pa vseeno ne razumem. Od kdaj se ti hudiča zanimaš za revne sodržavljane in celo za mlade družine. In to ravno ti, ki mi vseskozi deluješ kot zagovornik LDSovcev in vsega, kar je iz njih nastalo? Tega preprosto ne razumem, ker ravno ti ljudje so imeli večinski doprinos h krivičnemu stanju, ki vlada v naši družbi in ki omogoča da smo na zadnjem mestu v Evropi v naravnem prirastku? A si se k pameti spravil, ali imaš kaj za bregom?
25. marec 2008 ob 16:29
Dragi Davipelko
Pokaži mi kje in kdaj sem hvalil LDS? Kot drugo pobrskaj po arhivu Žurnala, kaj sem pisal o njihovi kulturni politiki. Kot drugo ti očitno kar paše, da bo 600 milijonov evrov šlo za krivice, vi pa boste počasi bosi in lačni. Takrat boste lahko sami zahtevali popravo svojih krivic, da nimate ne stanovanj, ne denarja za vrtce, šole in zobozdravnike. Lahko pa si greste to iskat kar v najbližjo cerkev, če se vas usmili in vam kak strošek od zgoraj omenjenih plača. Sam dvomim v to.
25. marec 2008 ob 16:40
Ok vsem pametnjakovičem.
Kdo bo meni poplačal krivico ko moram na račun pokojnin in socialnih transferjev, skorumpirane,nepravne in neučinkovite državne uprave vklučno z zdravstvenim, šolskim in obrambnim sistemov še nadaljnih 35 let plačevat več kot 40 % moje plače ki je za Evropske razmere smešna pr nas pa kao zelo solidna za NEOBSTOJEČI SERVIS. Naj mi vrnejo raziko do bruto plače da denar po svoji diskreciji lahko naložim v tujino in si zagotovim prihodnost.
Pa kaj ste res vsi na glavo padli če mislite da je zgodovinsko pravilno da bomo sedaj že tako obubožani mladi še 600.000.000 € plačevali zato da se bodo smrdljivi politiki vseh barv in nazorov kitili na naših plečih!!!!!
Vsa čast avtorju da je sploh drezil v to temo. Naj vam bo vsem jasno da če bodo mladi nezadovoljni in lačni bodo odšli v tujino in se lahk 60 % Slovencev ki živijo na joški 40 ih %, obriše pod nosom za vse svoje kurčeve penziije in doktorje!!!!
LPM
25. marec 2008 ob 18:32
Se bojim, da bom v resnici samo ponavljal to, kar je prej mano napisal že NINJA, ampak naj mi bo… Če ne bom več brezposeln niti dneva v svojem življenju, se mi penzija lepo pokrije s pričakovano življenjsko dobo. Po moje to čisto lepo ilustrira, kaj želim povedati.
Kot dodatek: pred petinšestdesetimi leti nisem nikomur skrivil niti lasu na glavi. Toliko v resnici nista stara niti moja starša, medtem ko starih staršev (razen enega, ki se je sem preselil šele po vojni) nisem nikdar spoznal. Kaj točno sem jaz dolžan in komu natančno?
25. marec 2008 ob 18:59
bravo blitz, rado, ninja. etc, se strinjam z vami.
25. marec 2008 ob 19:05
in seveda s Košakom.
25. marec 2008 ob 19:12
Maatjaz, res je proti zakonu Zares, a se bojim, da le zato, ker se lahko v nečem ločijo od drugih. LDS in SD ga žal podpirata, morda imata finančne razloge, sta pa predvsem prav ti stranki oziroma SD bili pobudnici tega zakona. Vsekakor se bojim, da ga ne more nič ustaviti.
To o povrenjeni škodi je seveda v redu, ampak je treba nekomu iz žepa vzeti, to pa ni več tako v redu.
Andrej, na tvojem mestu bi bil bolj pazljiv z izjavami o predvojni revščini. Mislim, da ni bila Slovenija nič bolj revna od takratnega evropskega povprečja - celo več, bili smo bogatejši od Nemčije - najbrž prvič in zadnjič.
Po vsem, kar sem prebral in kar so strici povedali, zelo močno dvomim v resničnost tvojih navedb. Ali pa imaš morda kakšne podatke?
25. marec 2008 ob 20:23
Dragi Andrej Košak.
Ne rabim brati Žurnala, samo tale svoj blog si poglej. Kar naprej udrihaš čez Janšo in cerkev, nikoli pa nimaš nič slabega za povedati čez “levo” strujo.
Nimam nič proti, če opozarjaš na neumnosti, ki jih počne oblast, vendar me moti ta tvoja blokovska delitev politike. Oba zelo dobro veva, da v resnici ni blokovske delitve, da grejo po vsaki seji vsi skupaj na pir, da so v resnici zunaj na hodnikih vsi dobri prijatelji in da je ves ta hinavski šov za gledalce res samo šov.
V praksi imamo še vedno enopartijski sistem, pahorjevi ali janševi stranki bi lahko rekli da so samo različne frakcije v tem sistemu.
No, zakaj izhajaš v svojih tekstih iz dejstva, da imamo večstrankarski sistem?
25. marec 2008 ob 22:30
SIOL-ovci CENZURIRAJTE HUJSKAČA!
Hujskanje javnosti zoper državo in nagovarjanje k zlim dejanjem je kaznivo dejanje in ti si potolkel vse rekorde v tem!
Če bi bila pravica, bi takšnega naduteže, provokatorja,sebičneža in simpatizerja komunizma, kot si ti, v današnjih časih morali dati pod ključ na hladno, saj posti, ki jih pišeš so hujskaške narave, kar je v nasprotju tudi z FAQ pravili, ki jih navajajo portali.
Ker kažeš očitne znake anti-državnega elementa, bi moral za svoja pisanja nositi posledice in biti sankcioniran, kot prvo pa bi te morali na siolu cenzurirati. Ne vem, zakaj te že niso, saj večina postov je sovražno nastrojenih.
In da veš, veliko je bilo ljudi, umorjenih med in po vojni, med drugimi tudi moj ded, katerega pa so umorili po končani vojni v bižnjem gozdu tisti “nosilci zvezde”, ki jih zagovarjaš!
S svojo aroganco in klevetami po pokojnikih in ljudeh, ki so utrpeli hude pritiske in grozote za časa komunizma, kažeš totalno nespoštovanje! Več kot dokaz, da bi sedaj bil tudi sam sposoben zatreti malega človeka in mu vzeti iz ust zadnjo skorjico kruha!
Kakšen človek si?
Po komentarjih sodeč, sem brez besed,saj so drugi povedali že veliko, ostalo razkrije tvoje pisanje.
In kdo hudiča si ti, da vlečeš denar iz blagajne, kamor ga jaz in tisoči drugi nakazujemo (na siol) in ti ga potem firma prenakaže tebi, za takšne klevete in izlive. Ne vem ali iz hudobije ali razvajenosti greniš življenja drugih, vem pa, da s svojimi čustvenimi izlivi sedaj želiš in greniš življenje drugim, nam.
Srčno upam, da bo siol najprej zaradi sebe razmislil, da je potrebno nekaj ukreniti, saj zavoljo tebe pada slaba luč na njihov portal.
No, morda pa bi bil skrajni čas, da malo zamenjajo hišne blogerje, saj na trgu je ogromno ljudi, ki znajo dobro opravljati tovrstno delo!
P.S.
Upam, da se boš opravičil javnosti za te svoje klevete?
25. marec 2008 ob 23:21
Brezveze….davek je itak vstran vrzen denar…al gre za poplacilo krivic, subvencuniranje priviligiranih slojev…vse je en isti shit. Tk, kot tud delat po 8 ur/dan celo zivljenje. Sem pa v EU in to je moja najvecja prednost. V Angliji ni problema odpret firme in kakor vem je prost pretok storitev. Kdo pravi, da moram davke placevat Sloveniji. Ce podpira ta zakon vecina strank, ga podpira tudi vecina Slovencev. naj ga tudi placajo. Tisti, ki se ne strinjamo s tem, kar se dogaja imamo druge moznosti. Ne bom dobil nic in ze v tale komentar je vlozene prevec energije. Vsaj upam, da se na mojem blogu najde kaksna ideja za boljsi life in da tud tam ni ves moj tru zamanj…
26. marec 2008 ob 08:01
Vedno sem državo razumel kot servis.In to naj bi bila , pa naj je komu všeč ali ne.In v ta servis vsak mesec vplačujem, pa če to hočem ali ne.In za to bi moral dobiti določene usluge.Bi moral.Ali res.Zdaj naj mi pa nekdo pove, glede na to, da sem star 48 let, kakšno krivico sem jaz naredil pred 65 leti.Če Šturm misli, da je kdo komu za kaj od takrat dolžan, naj ga poišče, toži in povrne dolg iz premoženja tistega, ki je to krivico povzročil, ne pa iz mojega denarja. In Andrej, zberi podpise tvoje javnosti in jih pokaži tu gor, da vidim, koliko vas je.Mene pa ne mešaj v ta drek.Mislim Andreja komentatorja, ne tebe Košak.
26. marec 2008 ob 08:15
hahahaha neki Andrej zelo posrečeno razume demokracijo. če si za “naše” potem lahko blebetaš sovražnosti, neumnosti, če pa nisi naš- te pa kot komunista lahko zaprejo v ječo. Hm nekoč so komuniste že zapirali. In vse tiste s preveč liberalnimi pogledi. In kot kaže, se bo zopet začelo, naši “demokrati” in “borci za svobodo” si pa roke manejo. Krasti iz skupne blagajne pa seveda ni zločin, ker skupna blagajna tako hudičevo smrdi na komunizem, da jo je treba čimprej izropati. Ja če je človek fanatičen je pač fanatičen. Če je pa fanatičen in še pragamtičen -imamo pa rezultate takšne kot jih imamo v naši novi svobodni mali Švici hihihihi. Tudi jaz komaj čakam, da jo podurham iz te zatohlosti. Ampak kaj-ko so trend začeli Američani. In nadzirajo večino sveta.
26. marec 2008 ob 08:51
@Janez pravi:
24. marec 2008 ob 21:58
Samo vprašam.
Si za to, da se ukinejo borčevske pokojnine? Konec koncev, kaj imam jaz s tem, da se je nekdo boril skoraj pol stoletja pred mojim rojstvom?
Janez, ŽIVIŠ …. to je razlog borčevskih pokojnin!
Košak….Svaka ČAST!…. Tej klero golazni je potrebno stopiti na prste. LP
26. marec 2008 ob 09:44
Dragi Andrej
Ti bi očitno uvajal cenzuro. Lepo, ni kaj. In potem bo vlada zopet trdila, da pri nas ni cenzure. Za umreti, res. Potem pa me obtožuješ, da sem še komunist. Ne vem kje si bil ti vsa 80-leta, ko smo še kako najedali komunizem in so nas tudi preganjali. Takrat je bila večina intelektualcev tiho, ljudje pa so bili podložni. Verjetno tudi ti. Če sem takrat udrihal čez oblast, lahko tudi sedaj. Saj smo baje v demokraciji ali pa se motim. Sicer pa ko sem bil jaz punker, je bil Janša partijec, da ne bo pomote…Sicer pa če si tako za odškodnine, zakaj sam ne nakažeš kakšnih 3000 evrov iz humanitarnih pobud. O to pa ne, mladi bomo plačevali grehe starcev. Do kdaj še?
26. marec 2008 ob 09:47
ko sem prvis slisal o tem predlogu, sem ugotovil, da ima minister se omejen rok trajanja, ki ga mora izkoristiti cim boljse in cim vec uslug narediti ljudem, ki mu mogoce pridejo se prav..
in 600 mio€, ki bi jih morali placati MI, DAVKOPLACEVALCI, za to, da bi on podarjal nekaj nekomu, je stvar, ki se tice vseh nas.. kaj ko bi pred naslednjim taksnim neumnim predlogom predstavil tudi stevilke in bi imeli moznost razpisa referenduma za taksne stvari.. ker v koncni fazi gre za MOJ denar, ki ga placujem tudi za 70 let starega ministra..
mogoce pa lahko damo hrvatom pol slovenije, da se ne bodo razpisali o prodaji orozja s katerim so nekateri obogateli.. mogoce pa lahko cerkvi damo vse slovenske gozdove, da nas bo vatikan imel rad.. in mogoce lahko davkoplacevalci placujemo celo placo samo drzavi, da bodo lahko normalno delali in predsedovali EU.. btw.. a se vedno predsedujemo?
26. marec 2008 ob 10:07
hivchek1012 , za mene je pa krivica da bom moral kot davkoplačevalec to plačevati, pa čeprav nimam nobene veze s to 2. sv. vojno.
mogoče bodo pa moji vnuki čez 50 let dobili odškodnino od države, ki takrat pač že bo, ker mi bo zdajšnja krivično naprtila breme 2. sv. vojne.
čeže ne jaz pa vsaj moji vnuki bodo zavoljo tega bogatuni.
šturm je pa itak diletant prve klase. dobro da niso za časa hitlerja odkrili - take so imeli za “nekoristne jedce” in ve se kam so jih strpali.
26. marec 2008 ob 11:23
S Košakom se marsikdaj ne strinjam, ampak če ima tako prekleto prav kot sedaj ni drugega kakor da rečem BRAVO! In v tem je štos demokracije. Demokracija je po moji laični razlagi anarhija, saj v demokratični skupnosti lahko nekdo predlaga tudi takšno kapitalno neumnost kakor jo je na plan potegnil Šturmovik. Na ljudeh je, da to podprejo, ali pa zavržejo. In finančno izčrpavanje aktivne srednje in mlajše generacije, ki nimamo nobene zveze z WWII, v korist najbližjih podpornikov NSI je obsodbe vredno, zavrženo dejanje. Društvo izgnancev Slovenije, na čelu z go. Ivico Žnidaršič že lep čas aktivno deluje na področju vojnih odškodnin. Seveda, odškodnine s strani Nemčije in Italije, na pa molža lastnih ljudi.
Javnost bo na bližajočih se volitvah sama pokazala kaj si misli o NSI in njeni politiki. Zaenkrat NSI plava pod pragom vstopa v parlament in upam, da bo tako tudi ostalo.
Pa še link na simpatičen prispevek na to temo:
http://helix10.rtvslo.si/ramgen/78/75/Zapisiizmocvirjax200803260937×20000x1×1x.RM
26. marec 2008 ob 11:41
Če bodo ta zakon še tako furali, predlagam zbiranje podpisov, kar preko neta. Kaj pravite? Referendum!!!!
26. marec 2008 ob 11:41
Se strinjam 100%.
26. marec 2008 ob 11:52
Evo najnovešje odkritje, delavcem z najnižjo plačo bodo zvišali za 28 evrov. Najnižja brutto plača znaša 566 evrov. Računajte koliko je to netto in potem razmislite o 600.000.000 evrih in krivicah.
26. marec 2008 ob 11:58
Ja, referendum!!! Se bomo lotili organizacije. Kako že gre tisti slogan iz prve polovice osemdesetih? Action is the right direction!
26. marec 2008 ob 12:07
Počakajmo še malo, kaj se bo z zakonom dogajalo. Če bo šel naprej bo referendum, kar prava rešitev. Saj košta par milijonov evrov, prišparamo torej več kot 590 milijonov evrov. To pa naj gre za mlade družine, stanovanja in filme.
26. marec 2008 ob 12:18
Andrej Košak, trezno razmišljaš! Že res, da so nekateri pretrpeli vojne grozote, kaj pa vem, kaj čaka mene, ali moje otroke. Bog daj, da se ne bi več ponovilo, čeprav se to dogaja v današnjem času. Čeprav nekje drugje po svetu, vendar se.
Sam sem izredno dejaven, žena tudi, vendar živimo zelo skromno z dvema otrokoma-študentoma v Ljubljani.
Naši dostojanstveniki se pa prenapenjajo in bi dajali denar predvsem tja, kjer bi se jim posredno, ali neposredno vrnil v njihove žepe.
Ne referenduma!! Na ulice, ljudstvo!!!!!!
Nisem za nasilje, pač pa za uveljavitev dostojanstva slehernega človeka.
26. marec 2008 ob 13:07
Jaz bi kar začel zbirati podpise.Kaj pa veš, kaj se lahko šturm spomni po hitrem postopku.šturm z malo namerno.
26. marec 2008 ob 13:17
vseeno bi bilo dobro pocakati toliko casa, da se vidi, kaj imajo sploh namen narediti s tem zakonom..
politicne tocke, kaj bolj resnega, ali pa pac samo brcanje v meglo..
in ce bi sel zakon dalje, potem naj se zgodi volja ljudstva.. res je, da smo v demokraciji, kjer nam vladajo izvoljeni, vendar imamo tudi tisti, ki ne vladamo, moznosti odlocanja o stvareh.. referendum je idealna resitev!
26. marec 2008 ob 16:22
JAZ PREDLAGAM ZBIRANJE PODPISOV PREKO INTERNETA ZA:
- resen pristop k ustanovitvi sklada, ki bo ob sedanjih cenah nepremičnin pomagal sofinancirati reševanje prvega stanovanjskega problema za mlade družine vsaj v višini 50% vrednosti nepremičnine (vse tiste, ki imajo šoloobveznega otroka, ali otroka v vrtcu).
- prepoved političnih kampanj z jumboplakati na naslednjih državnozborskih volitvah, prepoved najemanja raznih piar institucij (beri: profesionalnih lažljivcev) za potrebe političnih kampanj. AMPAK - izdatnejša vsakodnevna soočenja na TV in na internetu, kjer vprašanja politikom postavljamo TUDI MI, volilci in davkoplačevalci. In kjer politiki natančno predstavijo VSEBINO, program po katerem bodo vodili Slovenijo v naslednjem mandatu.
A je komu všeč, Košak bi mi pomagal zbirati podpise?
HAD, ti bi zganjal ljudstvo za 600 mio Eurov? Toliko je pobasal samo Kodrež z Merkurjem. Kje so pa še vse ostale NEPRAVIČNE IN NEZAKONITE PRIVATIZACIJE? Če se za privatizacijo ni zgodilo ljudstvo, se tudi za teh 600 mio eurov ne bo.
26. marec 2008 ob 17:32
Spoštovani gospod Košak,
mislim, da sta vprašanji (gl. komentar št. 31) korektni; vsekakor vas vljudno, da ju sprejmete z razumevanjem.
Za vaš trud pri pisanju odgovora sem vam iskreno hvaležen.
26. marec 2008 ob 17:46
Dragi Košak,človek ima takšen občutek, ko bere komentarje, kot da si ti v večini odgovarjaš in komentiraš sam sebi, da se sam s sabo meniš. Vsake toliko, ko te kdo pokritizira, se takoj za tem sproži plaz pozitivnih komentarjev tebi v prid(sebi v prid)!
Se morda motim?
Tole je bilo najbolj očitno-citati:
66.andrejkosak pravi:
26. marec 2008 ob 11:41Če bodo ta zakon še tako furali, predlagam zbiranje podpisov, kar preko neta. Kaj praviteReferendum!!!!
67. POHAR pravi:
26. marec 2008 ob 11:41
Se strinjam 100%.
Kako fascinantno, odgovor na tvoj predlog,v isti minuti,nekaj sekundah..hehehe
Si pojava! Največkrat nas izda nestrpnost:)
Lp
26. marec 2008 ob 18:26
Tako je, Blitz (55.), obstajajo študije, ki kažejo, da je bila “Slovenija” pred 2. vojno ekonomsko veliko nad (!) tedanjim povprečjem “EU”. In po petdesetih letih komunizma, ki ga nekateri tu gor še zmeraj tako prisrčno zagovarjate, lahko o tem povprečju samo sanjamo - dejansko pa smo na repu. Toliko o pridobitvah našega bivšega sistema.
26. marec 2008 ob 18:28
Peter,
v treh stavkih si ovrgel staro tezo in dokazal svojo.
Pa ti si svetovni rekorder!
Bravo
26. marec 2008 ob 19:15
Peter, ali lahko pošlješ link do takih študij. Po občutku bi se seveda s tem strinjal, a rad bi videl prave podatke.
Ne trdim, da je to 100% res, moti me le to, da je Andrej spet nekaj na pamet pisal.
P.S.: Če bo referendum, prispevam podpis.
27. marec 2008 ob 08:54
Jaz ne mislim plačevati za sranje, ki so naredili v času, ko mene še ni bilo na svetu.
Jebeš tako vlado, kjer so sami starci s svojimi frustracijami.
27. marec 2008 ob 08:57
@davidpelko: ali je bil proti kordezu sprozen kaksen sodni postopek? ali je kriv cesa?
odgovor je zelo preprost.. da ali ne?
potem lahko nadaljujeva..
27. marec 2008 ob 09:08
Saj to ne bo Kordeževa lastnina.
No ja, Kordež bo lastnik Merkurja, banke pa bodo lastnik Kordeža.
Pri Štrurmführerjevih 600 milijonih pa gre za družben denar, ki namerava biti vložek v bodoče volilce Nove Slovenije.
V tem je keč (by Ivo Hvalica)!
27. marec 2008 ob 11:53
Dragi Peter K
Ne bo dr\alo. Slovenija je bila pred drugo svetovno vojno hudo revna dežela. V mestih je [e nekako šlo v ruralnih okoljih je bilo pa hudo. Socializem vendar ni bil v vseh segmentih tako slab, poglej si razvoj od 45 leta do 60. Pa saj se je takrat Slovenija modernizirala. Sicer pa pojdi v arhiv RTV in si poglej kak[ne dokumentarne posnetke in ne verjami vsega na besedo. Pa brez zamere. Bomo videli, kaj bo z zakonom. Za akcijo je vedno čas.
27. marec 2008 ob 14:37
No, gospod Košak, sem zaman upal, da me boste presenetili z odgovorom. Bom pač sedaj pobaral urednika. Želim vam čim več dobrohotnih stališč. Lep pozdrav.
27. marec 2008 ob 19:32
Andrej, svoj prav dokazuješ s frazami, ne z dejstvi. Raje se potrudi in navedi vire, v katerih si našel podatke o predvojni zaostalosti Slovenije. “V mestih je še nekako šlo v ruralnih okoljih je bilo pa hudo” ni noben argument ampak izliv čustev.
28. marec 2008 ob 12:58
Dragi Mitko
Če kar tako počez ocenjuješ, da sem agitator tudi prav. Kar se mene tiče sem komentator in pišem po svoji volji, kar se mi zdi pomembno za Slovenijo. Ne vem od kod ta predstava, da se intelektualec ne sme izražati o političnih temah. Ali se nam na velika vrata zopet vrača enoumje ali kaj? Pisanje na blogosu je popolnoma svobodno in zato imenitno skrbi Marko Crnkovič. Ti bi očitno rad videl, da je tudi na internetu nekak urednik, ki odobrava tekste. Forget it!
Dragi Blitz
Nimam ne cajta ne volje, da bi brskal po netu in iskal dokaze. Sem ti priporočil, da se obrneš na RTV Slo in poiščeš dokumentarne posnetke o Sloveniji pred 2. svetovno vojno. Izvoli.
28. marec 2008 ob 18:34
Rop pri belem dnevu, dobesedno. Grrr
(NevarnoKorenjeIzVesolja glasno škrta z zobmi in brusi svojo bojno sekiro…)
30. marec 2008 ob 11:07
Dragi Andrej,
hvala za odgovor in tudi mnenje. Mislim, da se o marsičem strinjava, vesel pa sem tudi, da lahko izražava različna mnenja. Več o tem, kaj si jaz želim, pa kdaj drugič, gotovo bo za to še priložnost.
Lep pozdrav.
30. marec 2008 ob 18:59
Andrej, ti izvoli, ti trdiš nekaj, kar se ti dozdeva, nimaš pa zadaj nobenih podatkov. Jaz sem samo izzval tvojo trditev. Dokazovanje pa je v resni razpravi naloga tistega, ki izreče neko trditev. Sicer pa razprava ni resna.
Vse prepogosto se ti dogaja, da v sicer dobre prispevke, s katerimi se še kako zelo strinjam, vnašaš neke nepreverjene trditve, ki samo škodijo verodostojnosti avtorja.
30. marec 2008 ob 21:57
@TomazJ pravi:
Janez, ŽIVIŠ …. to je razlog borčevskih pokojnin!
——————
No ja… po teoriji efekta metulja ( http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_effect ), imajo zasluge, da danes živim pravzaprav vsi - tardeči, tabeli, tačrni in tazeleni. Da je v pravem trenutku jajčece izmed vseh milijonov zadel ravno moj spermij pač ni zasluga naših borcev. Toliko pač o tem “kaj bi bilo če…”.
2. april 2008 ob 16:31
prosim malo spoštovanja do Viteza. Dokaz je jasen, da je v vitez, saj je vsled viteškega tzrnirja hendikepiran, kaj je bilo z glavo še ne-vemo. Mali Bojevnik - šturm ima še vedno veliko moč peresa, če ni sulica, a vi “uboga gmajna” kaj njurite. Plebejci so zato, da spoštujejo zakone, kako si drznete pomisliti, kaj šele ugovarjati. Vaš čas je bil, ko se je vila zadnja “balkanska vojna”. Zajebavali ste balkabsko etnično manjšino, ki je sestavljena iz vseh YU-narodnosti, tudi slovencev, to so Izbrisani. Namesto , da bi prijeli za SRP in KLADIVO in pokončali lopove , ki so vam kradli fabrike. Zapomnite si: po komunistični nacionalizaciji je prišla DENACIONALIZACIJA, po lastninenju pa NIČ VEČ!!! Čao bela, čao bela, čao, čao….nikoli več, konec. Fabrike so pokradene in “janez” se je predramil iz zimskega spanca.
2. april 2008 ob 16:51
Jasno, da za nekatere obstaja črno-beli svet: slovenija in ve ostalo, do Aljaske je Bosna. Tako tudi nas, ki smo Mađarskega porekla trpajo v “bosno”: i načelnik koparske upravne jedinice Stanislav Erzetič u svom uredu godine 96. meni ponosno tumači:
da u sloveniji opljačkanom Hrvatu netreba pravedno pomoći, kako sam ga ja to tada zamolio, nego i drugima SFRJ-Neslovencima treba namontiranim sudskim procesima kroz nametnute im ogromne sudske troškove oteti u sloveniji stečenu imovinu –»U sloveniji stečena imovina ostaje tu!«-, a za to su naši dečki, pravnici, advokati i sudije, dobro instruirani, zlonamerno »njih« ne razumeti, da im život u sloveniji postane mučan, sve ih proterati preko Kupe, i za deset godina če slovenija biti čista. Slovensko sudstvo če za »njih« biti slepa ulica, a na slovenskim odvetnicima če svoje imovine potrošiti, neznajući, da su im presude unapred određene.
To je bilo takrat, sedaj pa so na vrst tudi slovenci, vreča mora biti POLNA, a iz vreče lahko izvleče le pripadnik KASTE. Saj vam je znano: fabrike smo gradili vsi, tudi “bosanci”, a lastninili so se le DIREKTORJI. Kaj cvilite kakor, da vam že ni vse od prej znano!
David
3. april 2008 ob 12:19
Ta denar je drobiž v primerjavi s tem, kolikor smo mi dali že priviligiranim komunajzerjem za penzije in za Zvezo borcev.
Tebe moti pa samo zaradi tega, ker bodo odškodnine dobili tudi tisti, ki so bili žrtve partizanov.
3. april 2008 ob 12:29
In kot običajno, spet nekaj napadaš Cerkev, čeprav tukaj zraven nima čisto nič. Gre namreč za posameznike.