Jih že mečejo iz služb

Petek, 20. april 2007

Dogajanje v časopisni hiši Delo postaja vedno bolj nevzdržno. Če smo v preteklih dveh letih videli cel kup zamenjav in odhodov novinarjev drugam, cenzuriranje intervjujev tudi s takimi avtoritetami kot je poljski intelektualec Adam Michnik, se danes dogaja najbolj grob način ustrahovanja novinarjev, da se preprosto “prekine delovno razmerje”.

To se je zgodilo dopisnikoma zgoraj omenjenega časnika Matija Grahu in Roku Kajzerju, čeprav je prvi pred dobrim tednom dni dobil nagrado Društva novinarjev Slovenije za svoje poročanje z Dunaja. Toda nobena nagrada ne pomaga nič, saj Matija Grah ni pisal v skladu z željami zunanjega ministra, g. Dimitrija Rupla. Pred dobrimi 14 dnevi je v odaji Pop TV-ja Preverjeno, minister Rupel izjavil celo tole in preživel:

»Prinesite mi članek, ki ni bil objavljen, jaz osebno se bom potrudil, da ga bodo objavili. Pa tudi tisti, ki ne more govoriti resnice v medijih, naj pride k meni, pa bom jaz povedal, kaj naj naredi.«

Saj ni res, pa je, boste porekli, vpliv ministra je tako velik, da je sposoben poleg šefovanja slovenski diplomaciji, vsakotedenska pisanja kolumen za zgoraj omenjeni častnik tudi urednikovati. Si predstavljate, da bi kakšen tuj zunanji minister izjavil kaj takšnega? Jaz si tega ne predstavljam. To bi pripisal kakšnemu diktatorju iz Afrike ali pa bivšemu šefu slovenske komunistične partije Joklu nekje v sredni svinčenih sedemdesetih let, nikakor pa ne zunanjemu ministru slovenske države po dobrih 16 letih demokracije.

Novinarji so vse predolgo molčali in zgolj opazovali, kako vladajoča koalicija podržavlja televizijo, kako pod mizo odprodaja pod ceno časopis njim naklonjenim lastnikom, kako se uvaja cenzura, kot nekaj povsem običajnega in kako se odslavlja urednike brez soglasja novinarjev. Danes pa smo priča najbolj grobemu obnašanju, meče se jih dobesedno na cesto. Novinarji lahko molčijo še naprej, a zavedati se morajo, da ta praksa pelje v totalitarizem najhujšega tipa. Od metanja iz služb do popolnega ukinitve svobode govora je le korak in ali so novinarji prepričani, da slovenski politiki ne bojo ta korak storili, brez vsakršnega razmisleka, kaj to pomeni za demokracijo? V dokaz te trditve ja simptomatična izjava njihovega bivšega kolega g. Petka, ki gre nekako takole:

»Mislim, da se stanje zadnja leta izboljšuje. Po moji oceni so tudi novinarji lahko bolj zadovoljni, saj vidimo, da ni več takšnih poskusov likvidacije, kot se je zgodilo meni leta 2001.«

Sedaj je že skrajni čas, da se novinarji nehajo ubadati z okroglimi mizami in stopijo protestno pred parlament. Si predstavljate množico kakih 1000 novinarjev, ki bi stala pred parlamentov in se zavzemala za pravice Kajzerja in Graha? Si predstavljate, da bi na vsaki tiskovni konferenci izžvižgali ministra Rupla ali pa mu namesto vprašanj o zunanji politiki, vrgli v obraz zgodbo finančnih stiskah Matije Graha in njegove družine? Si predstavljate, da bi Darija Zgonc vodila dnevnik v mikici “Vsak dan nas je manj” in bi to naredil še vremenar Miran Trontelj? Si predstavljate da bi slovenski novinarji obvestili ob pričetku predsedovanju Slovenije EU vso množico tujih dopisnikov, da v Sloveniji ni svobode tiska?

Gospoda, takrat bi se vsa slovenska politika stresla, stresla do temeljev in postalo bi jasno, da imajo mediji moč, da kontrorirajo vsakršno oblast in je njihova dolžnost, da družbi nastavlja ogledalo. Takrat bi se zelo jasno iskristalizirala meja, do kod politika lahko poseže in kaj je za demokracijo nesprejemljivo. Takrat bi padle vse maske, pa ne samo na desnici, marveč tudi na nedelujoči levici, postalo bi jasno, da medijska svoboda je, ali pa je ni in da ne obstaja tretja pot.

Do takrat pa s svojim molkom novinarji dokazujejo le to, da se gospodarji menjajo, bič pa ostaja. Zato predlagam, da Matija Grah napiše članek in ga odenese kar ministru Ruplu osebno na prvo tiskovno konferenco. Uspeh bo zagotovljen, samo upam lahko, da bodo televizijske kamere ujele zadrego in rdečico na obrazu zunanjega ministra…

 

Objavljeno v Petek, 20. april, 2007 ob 10:45 v kategoriji miks.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

88 komentarjev na “Jih že mečejo iz služb”

  1. Štefan Štefan pravi:

    Ja no, saj so sami krivi da so službo zgubili, kaj pa bedarije pišejo.

  2. had had pravi:

    @andrej: pa mislis, da bi se kaj spremenilo, ce bi slo 1000 novinarjev pred parlament?
    ablast bi itak mislila, da so tako dobri, da si 1000 novinarjev zeli narediti intervju z njimi :)
    pa saj smo dobili uravnotezene medije in nizjo rtv narocnino..
    smo pricakovali kaj vec? :evil:

  3. pet-in-g-seks pet-in-g-seks pravi:

    andrej, tole si pa dobro zastavil.

  4. london london pravi:

    Zakaj pa nekdo ne pozove javnost k bojkotu branja tega casopisa? Mislim da bi edino tako lahko dosegli zeljeni cilj v trenutni situaciji. Pa naj pisejo zase oziroma za tiste, ki to se berejo. Ce casopisu naklada pade, so posledice jasne - vsaj tako naj bi bilo. Ce pa bojkot ne uspe, potem pa itak pomeni, da je je druzba zadovoljna s takim nacinom. Na zalost… Sam naprimer, ko sem v Slo, Dela vec niti ne odprem.

  5. tecnstrdesc tecnstrdesc pravi:

    London ima kar prav, kupoval sem edino sobotnega, zdaj pa še tega ne bom, naj Rupel piše sam zase. Petek je pa itak zgodba zase, to se pač dogodi novinarjem v politiki, da fašejo plašnice.

  6. Človek Človek pravi:

    Andrej od kdaj imajo mediji moč? Moč imajo oglaševalci, moč ima denar in ne mediji… Da pa novinarji izgubljajo službe pa za same časopise ni tako velika dilema, saj bodo zaposlili nove, bolj ubogljive zaposlene… Na svojem blogu pripravljam objavo serij BBCjevih oddaj The century of the self, kjer si boš lahko ogledal, kako je do tega prišlo in seveda kam gremo… In videl boš, da so oni točno to kar se dogaja tukaj in sedaj, preživeli že pred skoraj destletjem…

  7. Blejec pravi:

    Ne skrbet. Delu nakladu pada dnevno (ponujajo ga že brezplačno). Objektiv je povozil SP. Še leto in pol imajo janšisti…

  8. McFly pravi:

    Je pač prišlo do tega da novinarji pač niso neke svete krave ampak povsem navadni delavci - pogrešljivi kot delavke v Mercatorju. Itak so svoje delo v zadnjih letih tako zbanalizirali da ima večina izobrazbo primerljivo z delavci Litostroja, samo drugo življensko pot so izbrali.

  9. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Gospoda

    Preberite si blog Drugi Dom. Protest izražajo tudi novinarska društva iz Avstrije in Hrvaške. Tokrat se zdi, da bo spodrsnilo ne samo Jančiču in Slivniku, marveč da si je godljo zakuhal tudi sam minister. Zadeva še zdaleč ni končana. Sicer pa bo danes zanimivo spremljati oba dnevnika, tako Pop Tv, kot nacionalko.

  10. Agent pravi:

    Sicer se strinjam, da je Rupel pač slon v trgovini s porcelanom, vendar njegova izjava pač še ni dokaz, da je Rupel urednik Dela “v senci”. Lahko se sicer repenči, koliko v resnici vpliva na medije, pa vedo samo tisti, ki se iz časopisne hiše Delo družijo z njim. Lahko da je tudi dober lobist, treba mu je pa priznati, da je iskren. Če bi bil res baraba, bi enostavno zamolčal, kakšne veze ima on v medijih.
    Ampak bi pa opozoril na en drug problem in sicer to, da smo že zelo blizu stanja, ko bo tako rekoč vsak ukrep urednika na kateremkoli časopisu postal avtomatsko dokaz za cenzuro in pritiske, pa čeprav bi šlo za zadeve, ki so povsem interne narave. Temu se pa reče kalimerovščina. Mogoče se še kdo spomni, kako so leta 2001 odstavili urednika Večera Milana Predana. Odstavili so ga kmalu po tistem, ko je zavrnil Kučanovo “povabilo na kosilo”. In isti Kučan se pojavi na okrogli mizi Mirovnega inštituta in izjavi, da je bil vajenec v primerjavi s tem, kar se dogaja sedaj. Ne me basat.
    Rekel bi takole: novinarska avtonimija ni na prvem mestu, pred njo pa sta znanje in odgovornost. Poleg tega avtonomija ni nekaj samoumevnega - vsak novinar si jo mora sam izboriti že na začetku kariere. Ker pa vemo, da so bili mnogi novinarji vzgojeni v duhu samoupravnega “družbeno-političnega delavca” oz. “vojaka revolucije”, so pač imeli mehke hrbtenice pred svojimi političnimi botri, medtem ko so divje napadali takratno opozicijo (tov. Boris Kidrič bi jim rekel “biciklisti”, ker upogibajo hrbet in pritiskajo navzdol), sedaj pa so nebogljeni, ker niso “ta pravi” na oblasti. Je že pač tako, da že prej niso imeli avtonomije in je tudi sedaj nimajo. “Simpl” kot pasulj.

  11. cikof1 pravi:

    Prišel bo čas, ko se bo začela tudi v Sloveniji revolucija..Pa ni daleč ta dan.In strah vlade je čezdalje večji.Ne verjamete??Berite “Delo”.

  12. rox pravi:

    Odlično povedano, Andrej.

    Dobro, da sta gospoda dobila toliko publicitete, saj bosta tako precej lažje dobila službo pri enem od konkurenčnih časnikov, ki že od Slivnikovega prihoda naprej Delu odžirajo dobre novinarje in bralce. Časopis Delo je imel status osrednjega slovenskega dnevnika in je bil kot tak institucija. Tega statusa sedaj že nekaj časa nima več in to se pozna tudi pri nakladi.

    Sam sem “uravnoteženo” Delo zelo hitro zamenjal z Dnevnikom. A vsakokrat ko dobim v roke izvod Dela sem razočaran, saj sem vendarle upal, da bivši osrednji slovenski časopis vseeno ne bo postal režimsko trobilo. Žal.

    Z odhodi dobrih novinarjev z Dela pa se izboljšuje kvaliteta Dnevnika, Večera in Financ, kar je nadvse razveseljivo. Upam, da bosta gospoda Grah in Kajzer svojo novinarsko kakovost in neuklonljivost dobro unovčila pri enem od teh časnikov.

  13. McFly pravi:

    Mislim da se je revolucija že začela, s tem ko se zadeve končno počasi urejajo (s težkim uporom starih sil sicer).

  14. Bogo pravi:

    Čet 12.10.2006
    Ljubljana – Direktor družbe Mladina, d. d., Andrej Klemenc je v ponedeljek iz nekrivdnih razlogov razrešil odgovornega urednika političnega tednika Mladine Janija Severja; novica o skorajšnji odstavitvi je sicer krožila že nekaj časa. Ne Klemenc ne Sever dogajanja nista hotela komentirati. Drugi nam je povedal le, da ga o razlogih za razrešitev niso obvestili. Do konca meseca bo vršilka dolžnosti odgovorne urednice novinarka Mateja Hrastar. Klemenc je za novega urednika predlagal dosedanjega novinarja Dela in predsednika Društva novinarjev Slovenije Grego Repovža. Ta bo uredništvu tednika v ponedeljek predstavil svoj program, zato o načrtih še ni povedal nič določnejšega. Potem bo moral direktor pridobiti mnenje novinarjev; če bo pozitivno, bo Repovž 1. novembra postal novi odgovorni urednik Mladine. G. U.

  15. andrejkosak andrejkosak pravi:

    McFly

    Pa ti si zrel za ustanovitev kake naci stranke ali neostalinistov.

  16. Bogo pravi:

    Izjava dneva
    Pet 20.04.2007
    »Zgodba o SIB banki se ni začela v opoziciji, temveč v vladi – v LDS in Združeni listi. Stranki sta nadzirali popolnoma vse medije. Ko sem želel del svoje resnice objaviti v Dnevniku, mi niso hoteli objaviti niti vrstice.«
    Peter Božič, svetnik liste Zorana Jankovića in nekdanji član LDS, v Odmevih o medijskem spremljanju afere SIB banke.

  17. McFly pravi:

    andrejkosak: nisem za strankarstvo, prevec sklepanja kompromisov in brezglavega podpiranja idej ki jih v bistvu kot posameznik ne podpiras. Sicer pa cakam na kaksno libertarno stranko…

  18. novinc pravi:

    Jao nam, ko še kar beremo podobne zapise, kot je zgornji. Dajte mi povedat, kdo se jezi, ko zamenjajo poslovodjo merkurja, mercatorja, spara, … mogoče kdo od delavcev, ker mu je pisal kakšno naduro več. In tudi slovenske slovenske svete krave se bodo morale navaditi realnosti. Pa koga j…. če so ju odpoklicali, saj sta bila predolgo na delovnih mestih. Naj se še drugje izkažeta. Novinarji se bodo morali navaditi, da je njihova prva naloga poročanje, komentiranje pa je drugotnega pomena, v kolikor jih kdo prosi za komentar. In končno se je našel nekdo, ki si upa tudi novinarjem zapreti pipco. Ko bi jo le še tistim, ki jih v duhu svetih krav izobražujejo.

  19. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Gospoda

    Pa saj novinarji niti poročati več ne morejo, če to ni povšeč vladajoči opciji. Pa kje zaboga ste gor rasli, da vam ni nič jasno, ali pa je vaš spomin tako kratek, da se ne spomnite komunističnega režima, ki je počel isto, kar počne današnja garnitura. Mar vam ni jasno, da bo naslednji korak ukinitev svobode govora?

  20. london london pravi:

    novinc, bravo za ta komentar! Ful dobra primerjava in se boljsa miselnost! Baje bodo spet kmalu rosade v vladni strukturi! S tvojim razmisljanjem dobis sluzbo takoj! Ministrski stolcek ti ne uide - ce mogoce ze nisi na podobnem polozaju! :)

  21. McFly pravi:

    Zanimivo da sedaj vsak odstavljen novinar sedaj postaja ikona upora proti vladi in njihove zasluge se popolnoma nekritično primerjajo s padlimi narodnimi heroji. Samo še ‘Tita’ pogrešam v tej sliki.

  22. ervinator pravi:

    Prebral sem samo prva dva odstavka zapisa, se opravičujem.
    Ampak omenjene bi morali že zdavnaj vreči z Dela, že nekaj let nazaj. So bili sramota novinarstvu. Pa še nekaj jih je, če so še tam, na primer Mija Repovž idr.

  23. novinc pravi:

    opa, če nisem proti odpoklicu novinarjev, pa res še ne pomeni, da sem podpornik oziroma zagovornik ali pa nasprotnik sedanje vlade. Sem zgolj mnenja, da je treba prerešetat novinarske vrste. IN zgolj samo to. Tudi ne menim, da so med novinarji zgolj svete krave, jih je pa ogromno. Tudi ne sodim o delu odpoklicanih dopisnikov, nisem za to kompetenten, ampak menjave se dogajajo. Upam, se je vlada zamenjala, upam da se bo spet in spet, se direktorji/ice, hvala bogu, nove ideje, manj verjetnosti za anomalije, da le ti ne bi predolgo obsedeli. In vsi, ki našo domovino tako radi primerjajo/te z evropo, preselte se tja, kjer se po vašem cedita med in mleko, kjer so državljani svobodni, novinarji avtonomni, pravice zagotovljene vsem, mogoče se kaj hitro vrnejo/te.

  24. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Dragi Novinc

    Matija Grah je bil odstavljen zgolj zato, ker je pisal drugače kot si je želel g. Rupel. Tudi koroški Slovenci so podpirali njegovo pisanje. Se strinjam, da je treba prevetriti novinarske vrste, toda ne s političnimi vatli pripadnosti eni opciji. Svoboda je ali pa je ni.

  25. novinc pravi:

    Me zanima, če so koroški Slovenci tokrat nastopili enotno in njegovo pisanje vsi podprli. To jim namreč ni v navadi. Vem, izven konteksta, pa vseeno.
    Nimam nič proti Matiji Grahu, ga ne poznam. Prav tako pa nimam nič proti zamenjavam, tako kot sem napisal. Ne zatiskam si oči, da ni političnih zamenjav. Ampak v zadnjih letih so kar vse zamenjave postale politične, kulturnikom je oteženo ustvarjanje, novinarji niso več svobodni. Tega pa pač ne verjamem. In to sem napisal, svoje mnenje in nič več. Ne z namenom, da mi kdo dokazuje ansptorno ali pritrjuje. Lep vikend vsem.

  26. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Dragi Novinc

    Se kdaj vprašaš, zakaj ne morem priti do filma čeprav sem imel scenarij izbran v Berlinu in Cannesu in imam kar nekaj tujih koproducentov? Ne lapam kar takole v tri prirovske. Je pa res, da se bodo počasi vsi pokončni morali preseliti v Evropo.

  27. natasa pravi:

    Dvomim, da je svoboda medijev in govora v nevarnosti, ce ne drugega, prihajajo generacije, ki so cedalje bolj “hooked” na internet, kjer dobivajo/iscejo informacije in kjer je svoboda skoraj popolna, za enkrat se :), cenzure kot v tradicionalnih medijih pa ni, kar je, vsaj v mojih oceh, velik plus. Ceprav bo neke vrste regulacija verjetno potrebna. Veselim se skorajsnje dobe, ko bo treba tudi pri nas resno racunati na “politicno” moc dolocenih blogerjev recimo. Kar se dogaja na DELU, kot berem, JE grozljiv masaker, ampak mislim, da je treba tudi vedeti, da je DELO v “zasebni” lasti in o usmerjenosti, nacinu pisanja, zaposlenih (novinarji, cistilke, uredniki, fotografi…) odloca lastnik. Ce njemu ni kaj vsec, ima vso pravico narediti kar hoce. Tako kot v vsakem drugem podjetju. Ce zaradi morda sporne politike kadrovanja (ne) pada ugled/naklada casopisu kot je DELO, je to izkljucno stvar lastnika, ki bo kot dober/slab gospodar zaskrbljen nad usodo/propadom/izgubo denarja ali pa ne…

  28. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Se strinjam, da je Delo zasebni časopis, to sploh ni sporno. Sporno je, da je politično popolnoma v rokah g. Rupla. Mar ni sramotno, da nekdo, ki prejema plačo kot minister, zraven služi kruh še kot najbolje plačan klumnist v državi. Ravno tako ne odobravam Drnovška in njegovega pisanja knjig. Oba sta plačana, da opravljata svoji funkciji, ne pa da fušata. Vsak pošten politik napiše knjigo, ko gre v pokoj, ne pa za časa opravanja svoje funkcije. O tem bom pisal naslednjič in razkril tovrstno “sivo ekonomijo” , ki seže v sam vrh države.

  29. Mis pravi:

    Ce bi bil Grah pameten, bi si preprosto nasel novo sluzbo. Ce je res tako dober novinar, kot trdijo tisti, ki novinarske diskusije zlorabljajo v politicne namene) je ne bo imel tezave najti. Cesar drugega ne bo dosegel. Delo je bilo, je in vedno bo: rezimski casopis, ustanovljen kot propagandno glasilo CK, ZSMS in njihove, zdaj ze skoraj pokojne naslednice LDS.

    Do leta 2004 je bilo vse, kar je medijev, v rokah LDS. Tudi Delo. To je dejstvo in o tem se nihce ne more sprenevedati. Preko lastnikov, preko oglasevalcev itd. (celo Mag je bil LDS-ovski oziroma je bil le navidezna opozicija; edino Demokracija je pripadala Jansi, ampak Maga in Demokracije takrat itak nihce ni sljivil - se danes jih ne sljivijo ravno, pa ni zgodba tako crno bela, kot se zdi na prvi pogled); in ce so te v tistih letih (cas oblasti LDS) kot novinarja cenzurirali in jebali v glavo, se ni zganil nihce, ker se nihce niti ni mogel zganiti. Kdor se je poskusal zganiti, je bil hitro utisan, ker ceh ni bil pripravljen govoriti o sebi in svojem delu, ce je kaksen novinar to poskusal, do ga pa izobcili. Primer je Ranc, danasnji urednik Vecera, ki so ga nadzorovali preko telefonskih izpiskov in DNS ni ukrepalo, ker je predsednik DNS pajdas z D. Kosom, ki je Ranca takrat nadzoroval. In to je samo eden od stevilnih primerov, kako so bili novinarji, ki niso tulili v LDS-ovski rog, utisani.

    Danes pa ti novinarji, ki jih teptajo, vsaj imajo moznost, da javno povedo, kako in kaj. Torej je njihova pozicija vseeno boljsa. Vendar vedno vse zajebejo: namesto tega, da bi zaceli govoriti o vseh plateh novinarstva (lastniki, oglasevalci, etika, pritiski ……), se raje prerekajo o levih in desnih novinarjih in o tem, kdo je dober in kdo slab novinar, tudi slucajno pa jim ni jasno, da si s tako nesmiselnimi debatami kopljejo se vecji grob; saj novinarji pri nas itak nimajo nobenega ugleda. Ej, sami so si ga zapravili. Toliko let so molcali in se sami spravili tja, kjer so zdaj. Seveda, prej ko so bili njihovi politicni ljubljencki na oblasti in so bili sami pri koritu, je bilo vse super. Danes, ko je oblast druga in so drugi novinarji pri koritu, pa je vse slabo. V resnici je pa prekleto isto. Le da vecina teh, ki danes jokajo, kako jim je hudo, nikdar ne bo priznala, kaj vse so poceli sami. Prefinjeno. Kar bebec Jansa dela v gojzarjih.

    Aja, Rupel je velik zagovornik Jancica. Slivnik Jancica ne prenasa in ta je tam odgovorni urednik v bistvu samo zaradi tega, ker je Rupel njegov velik zaveznik. Ampak naj nekdo razlozi, zakaj je bil pa tam prej urednik Kosir. Enaka zgodba. Ni razlike. Le da takrat ni bilo hrupa. Rupel je pa itak vedno zunanji minister, ne glede na to, katera oblast je sefica.

  30. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Se strinjam z marsičem, kar je napisano, samo iz služb jih pa ravno niso metali, mar ne? Kot drugo novinarji bi lahko končno spregovorili in se izborili za avtonomijo. Pogrešam malce več solidarnosti med njimi. Je pa pomenljiva zgodba odstavitve g. Lipuščka kot odgovornega urednika informativnega programa na RTV. Ko je hotel utišati novinarja o vladnem falkonu, so ga takoj odstavili. Tudi to pove veliko in bi lahko bil dober primer, kako se ravna v normalni džavi.

  31. natasa pravi:

    To z Ruplom je pa tako sporno, da se ne da napisati. Tista izjava, mi ni jasno, kako sploh kaj taksnega lahko rece. In kolumne vsak teden, placane, (denar verjetno ne gre v dobrodelne namene), kako jim ni jasno, da gre v njihovo skodo, is beyond my brain capacity, tega res se nikjer nisem zasledila…

  32. Mis pravi:

    Da jih niso metali iz sluzb? Saj ti pravim, bebec Jansa je neroda v gojzarjih in novinarje mece iz sluzbe na cesto. Ima res najslabso mozno taktiko. LDS je to pocela tako prefinjeno, da so posamezne novinarje sikanirali, jim niso dali za pokrivat vec dolocene teme in se na ta nacin potrudili, da je novinar postal pohlevnez, ki je tulil v njihov rog. Ce je bil nacelen, pa je raje sel drugam. Novinarji si avtonomije ne bodo mogli izboriti, dokler ne bodo zaceli glasno govoriti o tem, kako se politika preko lastnikov in predvsem ali se huje preko oglasevalcev vpleta v vsebino medijev. Poglej Mladino! Vzeli so jim prakticno vse oglasevalce in pocasi hirajo brez denarja, a oni o tem ne pisejo! Prosim, povej, mar ni cudno, da se ne gredo borit na tej tocki, kjer so jih najhuje stolkli? Ne, kje pa, oni bodo pocakali, da se oblast menja, da dobimo kanclerja Pahorja in podkanclerja Janso in potem bodo, ker so s Pahorjevimi vseeno v malo bolj znosnih odnosih, upali na poticko. Solidarni so pa drug do drugega tudi samo navidezno. Niti ene stavke niso bili leta 2004 sposobni organizirati tako, da bi bila res enotna. Sami so si krivi, ker ne znajo prisluhniti drug drugemu in sploh ne razumejo, da ne gre za leve in desne novinarje, ampak za NOVINARSTVO! Se tudi strinjam, da je napaka, da dobil Rupel za svoje kolumne 400 eurov na 1 tekst, vendar pa je potrebno povedati, da je njegov predhodnik Lorenci za enako popaceno zunanje politicno porocanje dobil se priblizno enkrat vec. Po 800 eurov za 1 tekst. To je lani obelodanila Demokracija in si takoj prisluzila globo 1 milijona tolarjev, ker je slo menda za razkritje informacije, ki ni bila javnega znacaja. Kolikor vem, placali sicer niso nic. Tudi je neumno trditi, da taksna informacija ni informacija javnega znacaja, ceprav je Delo v “zasebni” lasti. Ko je Mladina razkrila Ruplov prejemek je nihce ni oglobil. Pa je v resnici eno in isto.

  33. novinc pravi:

    Sem se že poslovil, pa vseeno: Bravo Mis.

  34. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Super Mis

    Sedaj bomo vsaj izvedeli, koliko bašejo, oziroma so basali v žep določeni novinarji. To bo vsekakor upam da napravilo kakšen revolt pri tistih, ki delajo cel mesec kot novinarji za borih 700 eurov.

  35. frjn pravi:

    …bežite ljudje nad deželo bo prevladal totalitarizem…to postaja nevzdržno, drugače misleče svobodnjake mečejo v arest brez obsodbe????…..Košak pleas get the fuck out of hear…Evropa te čaka s polno vrečo denarja da posnameš, hm ne morem se spominti kaj si že posnel za en film…vglavnem posnem 2 tega filma!!!

  36. andrejkosak andrejkosak pravi:

    frnj

    Nauči se angleško in se ne brukaj po netu.

  37. frjn pravi:

    …košak go to Evropa… :-)

  38. bejbi pravi:

    Delovi novinarji naj dajo sami odpoved, gredo na cesto in pišejo članke kot samostojni novinarji. In bodo videli kako so imeli rit na varnem in toplem. Jaz bi jih že zdavnja šutnla iz tiste Črne vdove.

  39. Mis pravi:

    Doloceni novinarji so si v dolgi letih oblasti LDS nakopali veliko premozenja, vendar o tem nihce ni spregovoril. Na POP TV je na kupe taksnih primerov, zacensi z Vinetom Bestrom, ki je preko zasebnega podjetja, saj na POP TV sploh ni zaposlen, ampak dela preko svoje firme, nagrabil na milijone in milijone. Isto je s Tomazem Perovicem, ampak Perovic je vsaj nekaj storil za razbitje enolicnega televizijskega monopola, ki ga je do ustanovitve POP TV furala TV Slovenija. Nastala je konkurenca in konkurenca je dobra ce je zdrava. Kaj pa mali novinarji na POP TV? Delajo za mali denar. Garajo za denar, ki je v primerjavi s placami njihovih sefov drobtinica. Podobno je na Mladini. Njihovi uredniki in visoko cenjeni novinarji, delnicarji, so si dolga leta polnili zepe, lastne novinarje pa zatirali, da so delali za 7 tisoc tolarjev za 1 tekst, ce je bil objavljen v Manipulatorju. Tudi na Magu so nizke place, medtem kot je Slivnik kasiral milijone in milijone. Mag dolga leta ni smel pisati o SCT, ker je v zameno SCT Slivniku pomagal graditi hisice. Hehehe, neka nova naselja rastejo nekje pri Medvodah oziroma so ze zrastla:) Slivnik je podjetnik in to ne slab, ker mu je uspelo priti na Delo tako premeteno, da so se vsem zatresle hlace, je pa Slivnik zelo slab novinar in nima posluha za ljudi oziroma poslusa ze, prepricati se pa ne da. Saj mu je jasno, da je Delo rezimski casopis in zdaj je rezim pac Jansa, Slivnik je pa njegov oproda. Aja, toliko govorite o tem, kako je Grahu zdaj hudo, nihče pa ne omeni primera, da je pred kratkim prisla na Delo, v notranjepoliticno redakcijo, mlada novinarka. Mislim, da ji je bilo ime Polona Zor. Punca stara okoli 25 let, z opravljeno diplomo, zagnana, pridna. Delovi stari novinarji je niso sprejeli medse. Sikanirali so jo oziroma se do nje obnasali kot da je kuzna. Zakaj? Lahko preverite sami. Samo zato, ker je nekaj casa delala kot eden od nepomembnih PRjev SDS, ceprav ni bila clanica stranke, kolikor vem in ker je dobila Magovo nagrado za neko kolumno. Stari LDS-ovski novinarji so se do nje samo zaradi tega obnasali tako zanicevalno, da je po zelo kratkem casu spokala in sla. Se je zaradi tega mogoce kdo zganil?! Punca je mlada, izobrazena, sposobna, a so jo tocni ti novinarji, ki jamrajo, kako jih Slivnik in Jansa jebeta v glavo, tako zjebali v glavo, da je sla. Torej, naj se ta samopasna garnitura ze enkrat malo zamisli, da je sama pocela in se vedno pocenja popolnoma iste svinjarije, le da na finejsi nacin! Sele ko bodo spucali pred svojim pragom, bodo imeli pravico s prstom kazati na druge. S tem ne opravicujem krivic, ki se jim godijo, vendar naj jih resujejo tako, kot se spodobi. In jebanje v glavo nekoga samo zaradi tega, ker je enkrat povohal SDS od blizu, to zagotovo ni. Kaj je novinar po svojem privat politicnem prepricanju, je cisto nepomembno, priblizno isto, kot je nepomembno kaj je po veroizpovedi ali kaksen straniscni papir uporablja. Kar dela kot novinar, pa naj bo zaboga objektivno in naj ceh ze enkrat neha govoriti o levih in desnih novinarjih, pa se bo zacelo marsikaj urejati!

  40. andrejkosak andrejkosak pravi:

    frjn

    Zopet napačno. Nauči se vsaj osnove angleškega jezika, sicer pa velja tista od Rolling Stonesov “Hey, Hey, you, you, get off my cloud…”

  41. Pohar pravi:

    Ti Andrej si dokaz, da tukaj obstaja svoboda govora.
    Poleg Dela so trenutno v Sloveniji tudi časniki, ki drugače gledajo na stanje v državi.
    Delo je po mojem mnenju v zadnjih letih glede kvalitete nazadovalo kar za kakšen nivo ali dva, predvsem zaradi slabe kvalitete Sobotne priloge.
    Čudi me, da oškodovani novinarji, ki so ta trend gotovo opazili, niso že prej odšli drugam, če so tako kvalitetni.
    Glede Rupla nima smisla izgubljati besed. Njegove kolumne so pa itak dodatni žeblji v DELOVI krsti in več kot piše manj škode naredi državi.
    Me pa bolj kot to, da minister Rupel rad piše moti to, da so nekateri ministri, poslanci, župani in drugi profesionalni politiki še vedno profesorji na univerzi, pa člani nadzornih svetov v podjetjih ali pa kar po več omenjenih stvari skupaj.

  42. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Pohar

    Obljubim ti, da bom o tem pisal naslednjič. Očitno prihaja čas, da se pospravi celotna garnitura osamosvojiteljev. Dovolj so nakradli v zadnjih 15 letih. Vsi jim imamo poln kufer, tako levih, kot desnih, pa še neizobraženi so, če mora kar polovico vlade na tečaj angleščine. Vsi so zreli za na smetišče zgodovine

  43. bejbi pravi:

    Košak, saj si bil tud ti na njihovih vimenih 15 let, zdej se pa razburjaš, k ti ne dajo filma, pa si spet na mamini dojki nazaj. Itak se pa tvojih filmov ne da gledat zato jih tud ne deli več.

  44. andrejkosak andrejkosak pravi:

    O pa se da gledat in jih tudi gledajo, nove in nove generacije. O tem da bi bil pa prisesan na kakšne jasli pa kar pozabi. Sicer pa ne vem zakaj pišeš izven konteksta. Svojo frustracijo sproščaj na svojem fantu, če ga seveda imaš- Adijo.

  45. dahvor pravi:

    Delavci, so bli sami, ko so jih odpuščali in, ko so si direktorji odpravnine talali … novinarji so neumnosti o uspehih in boljšem jutri hiteli pisat … in zdaj, ko Novinarje so odpuščat začeli, so Novinarji spet sami s sabo … nobeden jih ne mara … Tako kot Delavce nihče ni in ne šmirgla … nesreča kulture in vzgoje.
    kr z borze poročajte - u živo, kako zgleda uusmiljenje čakat … lahko kr blog - usmilite se nas, zastartate …

  46. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Ja res je. Na nacionalki je bil kratek prispevek nekje proti koncu, na POP TV pa sploh ne, oziroma so o tem poročali popoldne, kot manj pomembna vest. Vsekakor beda od novinarske pokončnosti in vsaj minimalne solidarnosti. Kot sem napisal že pred časom, politiki pometajo z njimi, oni pa kot pridni kužki skačejo za njimi. Žal.

  47. nada pravi:

    Ko boš živel 70 let boš kar nekajkrat doživel čudne preobrate,nerazumljive poteze,predvsem pa ogromno škode.Ko berem in sledim dnevnim dogajanjem me ne čudi več nič,moč je preveč slastna in žrtve so preveč priročne,od posameznika do podjetja, časopisa ali tiskarne.Oblast je vedno delala čistke, pa kakorkoli se je imenovala.Prišli bodo novi časopisi, nove ideje in novi šefi.

  48. nakladac pravi:

    ne seri - nagrada ”Društva novinarjev Slovenije”

    maturant gregec tala nagrade :)

  49. Janez pravi:

    Kdor ni za nas, je proti nam.

  50. PeterK pravi:

    No, in tule so prišla na plano dejstva:
    (http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/241412/)

    ROK KAJZER - falirani študent FDV, ni opravil niti izpitov za prvi letnik, začel pisati za Večer, a ga tam niso zaposlili, ker ni imel faksa. Začel se je družiti z Repovžem, ki je podobno faliran študent, ki ga je spravil na Delo. Tam je pisal brezvezne članke o medijih in bil eden od novinarskih aktivistov Gregorja Golobiča. Za nagrado so ga poslali v Zagreb, drugi kandidati sploh niso mogli zraven.

    Za februar 2006 je Kajzer prejl 1,7 milijona bruto plače, neto malo manj kot milijon - BREZ DODATKOV!
    On je zadnji, ki bi bil lahko politična žrtev kogarkoli!

    MATIJA GRAH, tudi ta nima faksa, dopisnik z Dunaja, tja so ga poslali, ko je Sobotno prilogo prevzel Ervin Hladnik Milharčič - tudi ta nima faksa. Tipa se ne prenašata že iz Mladine. Grah je eden najbolj lenih novinarjev.
    Za februar 2006 je prejel 2,7 milijona tolarjev bruto oz. 1,5 milijona neto, BREZ DODATKOV!

    Le zaslepljeni lahko verjamejo pravljicam, da sta socialno ogrožena.

  51. chef chef pravi:

    Daj že nehaj, prosim, uporabljat besedo “gospoda”. V vsakem zapisu, pa še v kakšnem komentarju, počasi je že moteče.

    Sicer se strinjam, da je to gnusno, kaj počno! Si pa vseeno malo preveč bojevit, predvsem pa optimističen s temi svojimi predlogi.

  52. NeMirna » Perverzno pravi:

    […] del politike, do določene mere še sprejemljivo. A dogajanja zadnjih dni, ki jih je pokomentiral A.Košak in nato še cela vrsta komentatorjev so me spet […]

  53. Mis pravi:

    Samo je cudno, da je toliko hrupa zaradi odstavljanja politicno etabliranih, preplacanih in premalo produktivnih dopisnikov. Teden dni bodo vrescali, nato bo spet vse potihnilo. Isto kot pri Ervinu. Vsi so vrescali, nicesar dosegli, utihnili in danes se celo strinjajo, da Ervin pise zanic kolumne o velikonocnih jajcih. Ce sta Kajzer in Grah res tako dobra novinarja, ju bodo na Dnevniku sprejeli z odprtimi rokami. Z veseljem pricakujem njune kolumne o avstrijskih strudlih in kaksni hrvaski nacionalni jedi. To pomembna novinarska imena, ki odhajajo na Dnevnik, pisejo potem, ko so na Dnevniku. Razen ce ne posiljujejo bralcev z 27457223 nadajevanji Sove in Iraka. Pristranskost jim je ljuba. Odkar je JJ na oblasti, Njavro veckrat obisce Petana, pred Ruplovimi vrati bi se pa res moralo nagrmaditi cim vec novinarjev, ki so jim kaj scenzurirala, bo Rupel pokaza, kako se objavlja, haha.

  54. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Vse je pač dejstvo, kar je zapisal Košak. Dejstvo je tudi, da si preostali bolj ali manj uklonjeni novinarji očitno ne bodo upali uprizorit kakšen štrajk za ljubo svojega kruha. Solidarnost je pod nulo, individualna borba ali kolaps posameznika pa na vrhuncu. Žalostno.

    Prav tako pa je zelo pozornosti in omembe vreden predvsem komentar Boga o premosorazmernem početju Mladine in nekaterih potezah levice v preteklosti. V borbi za moč in oblast brez konstruktivne vsebine nihče več ni dovolj dostojanstveno krvav pod kožo zgleda.

  55. nakladac pravi:

    @simonarebolj pravi:

    ”….. Vse je pač dejstvo, kar je zapisal Košak. …..”

    morda, ne vem. vsekakor pa so ta ”dejstva” le od obeh ”prizadetih” pisunov.

    kaj pa pravi druga stran ? to očitno nobenega podalpca v vseh teh pisanjih ne zanima.

    špekuliram: kaj bo, če se vsa ta ”dejstva” izkažejo za lase privlečena dejstva ???

  56. ASS pravi:

    Košak, a si ti še vedno v socializmu? Lastnik časopisne hiše Delo, ki je by the way zasebna gospodarska družba (d.d.), ima pravico, da se samostojno odloča, kakšno uredniško politiko bo vodil v svojem časopisu. Kaj ti tukaj ni jasno?? Boš ti odločal, kaj se bo pisalo v Delu??

    In če to slučajno ni všeč kakšnemu novinarju , lahko mirno spoka kufre in si najde službo drugje. Če je dober, bo brez problema dobil službo pri kakšnem drugem “neodvisnem” cajtengu, recimo “neodvisnem” Dnevniku - misliš da tam ni cenzure?

    Da ne omenjam Mladine, ki je po mnenju mnogih eden najbolj pristranskih in manipulativnih cajtengov v slovenskem medijskem prostoru.

  57. blitz blitz pravi:

    ASS, ne samo v socializmu, v etatizmu, kar preberi njegove bloge - eno samo jamranje, ker država noče financirati njegovih filmov.

  58. markopigac markopigac pravi:

    andrej, ti res mislis da lahko jancicu in slivniku spodrsne? kako, ce pa delata za dobrobit svojih nadrejenih?

  59. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Dragi Marko

    Zgodovina pozna nič koliko primerov, ko so oblastniki, svojim oprodam uničili življenje po opravljeni nalogi. Tega se oba verjetno ne zavedata. Kaj pa bo o njiju rekla zgodovina, bo pa žalostno, zapisana bosta, ne kot spoštovana novinarja, marveč kot eksekutorja nastavljena s strani politične oblasti. Bad guys torej…

  60. ereinion777 pravi:

    Dragi Andrej

    ROK KAJZER in MATIJA GRAH sta dobro opravila svojo nalogo, slepila sta blalce Dela. Njuni oblastniki so jima uničili življenje tako, da so izgubili volitve. LDS & ZLSD press.

    :)))))

  61. Mis pravi:

    Eh, Kosak, a ti mislis, da bosta Jansa in Srot potem, ko bosta Slivnik in Jancic pocistila Delo, kar oba odstrelila kot Husein svoje delavce? Nehaj se slepiti, saj je imel v zadnji fazi opozicije od njiju veliko korist in roka roko umije. Preberi clanke, ki sta jih leta 2004 objavljala v Magu in v Veceru in analiziraj.

    Resnica ima pa vedno vec plati. Kdorkoli bi bil sef na Delu, bi imel tezko nalogo. Tamkajsnji novinarji iz stare garniture so posebna kasta, ki se ni nagrmadila samo preko interesnih politicnih povezav, ampak se preko druzinski vezi, Delo so imeli samo zase in tudi vsakega urednika so drkali v glavo, nobenega niso sprejeli za svojega, ker so bili prepricani, da njim pac nihce nic ne more.

    Konec njihovega rajha bo verjetno sele takrat, ko bo Mija Repovz sla v penzijo. Potem se bo lazje dihalo.

  62. Mis pravi:

    V glavnem hocem povedati, da so Delovi novinarji ze prej podobno drkali svoje urednike, ne samo zdaj Jancica, ze prej so drkali druge, ki njim niso bili po godu in ze prej so se drkali celo med sabo do nezavesti, samo da vsega tega javnost ni izvedela, ker so ravno ti Delovi novinarji sveto prepricani, da so svete in nedotakljive krave, ki lahko pocno vse kar hocejo, a se njim samim nic ne more zgoditi.

  63. markopigac markopigac pravi:

    Andrej - saj pa Slivnik je malo pred penzijo, kot kaze njegov premozenjski status, pa je preskrbljen do smrti. Zgodovino pisejo zmagovalci, kajne? A kaj ko se ravno “Bad Guye” povzdiguje v zvezde..

  64. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Ne, zgodovina je kot čas neizprosna in tile niso zmagovalci, marveč poraženci tranzicije in osamosvojitve. Nobena pesem jih ne opeva.

  65. blitz pravi:

    Andrej, si pa res naiven. Kaj sta v zgodovini Julij Cezar in Napoleon - velika vojskovodji. Čeprav sta oba zločinca.

    Pesmi pa itak opevajo samo v režimih, ki gojijo kult osebnosti. Koliko pesmi je opevalo našega Jožeka in njegove podrepnike in celo take, ki jih je revolucija sama požrla, kot denimo komandanta Staneta. In kdo se jih danes še spomni?

  66. bejbi pravi:

    Ničp ne pišem izven konteksta. Udrihaš po sistemu, ki je vladal prej, udrihaš po sedanji vladi, sam pa delaš za en drek filme prej, na srečo ti sedaj ne dajo denarja. Delo je d.d. in lahko odpušča, zamenjuje kar hoče in tudi Graha in Kajzerja- saj sta se vedno znašla, se bosta pa še sedaj.

  67. nakladac pravi:

    Nobena pesem jih ne opeva.

    upam le, da se ne bo našel kak ”outsider” in jih spravil na film :(

    to bi bil pravi titanik :)

  68. Štefan Štefan pravi:

    Ja no saj pravim, “novinarja” sta bedarije pisala, pa so ju čez prag vrgli. Hvala Bogu da mamo malo bolj trdo roko da ne more kar vsak pisun tjavtridni pisat.

  69. simonarebolj simonarebolj pravi:

    nakladač:
    V tem oziru ti z lahkoto odgovorim v podobnem slogu, kot je kasneje zapisal Košak. Za lase privlečena dejstva se slej ko prej zasvetijo in nekateri pomrejo v dreku odrekani s strani takega in drugačnega politikantstva, a njihova imena so zapisana častno v zgodovino (opevano ali bolj anonimno, ni tako pomembno). Nekateri kovalci zlata pa se lahko le mrgodijo nad lastnim odmevom pikzigmarstva. In v tovrstnem boju za premoč je dotičnim osebnostim škripajoč odmev največja osebna tragedija.

  70. Marko Jenšterle Marko Jenšterle pravi:

    Kar se dogaja na Delu je na moč podobno mojemu primeru iz l. 1989, ko so me odpoklicali kot skupnega dopisnika Dela in Tanjuga iz Buenos Airesa. Tudi jaz sem pisal tekste, ki so zelo motili tedanje (jugoslovansko) veleposlaništvo, poleg tega pa sem še jasno zavrnil sodelovanje z UDBO in o tem javno spregovoril v pogovoru za Mladino. Iz tedanje Tanjugove analize mojega dela pa sledi, da sem popolnoma nesposoben novinar. Delo, kot partner tega dopisništva, je njihove argumente sprejelo. Ni mi sicer jasno, kako sem potem lahko z odliko diplomiral na tedanji FSPN (mentor dr. Dimitrij Rupel), za diplomsko nalogo na fakulteti dobil študentsko Prešernovo nagrado in že pred odhodom v Buenos Aires objavljal ne samo v Delu, ampak tudi v Mladini, Naših razgledih, Teleksu, Ninu, Politiki, Intervjuju itd. in imel v svoji zbirki že nekaj tako ekskluzivnih intervjujev kot sta recimo pogovora z Allenom Ginsbergom ali Avgustom Černigojem, da o tistem z Ivanom Kreftom, ki mi ga zaradi posredovanja vodstva slovenske partije v Teleksu niso upali objaviti (izšel pa je v Mladini), sploh ne govorim. Razlike med mojo in Grahovo situacijo pa vendarle so. Po odpoklicu sta me ob vseh teh potezah čakali dve službi – na Tanjugu sem jo imel za nedoločen čas, na Delu pa so mi mirovale pravice. Seveda sem šel nazaj na Delo, kjer sem bil zaposlen že prej, vendar se moji novinarski kolegi v redakciji in tudi na časopisu tedaj niso postavili zame, tako kot sedaj (aktiv novinarjev in sindikat novinarjev Dela) končno za Matijo Graha, ampak so se kar po vrsti obračali stran in gledali v svoje pisalne stroje. Na prste ene roke lahko naštejem tiste, ki jih je sploh zanimalo kaj se je res dogajalo v Argentini. Avgust Pudgar je bil v zunanje politični redakciji edini, saj je imel sam podobne izkušnje z veleposlaništvom v Keniji, potem pa sta bili tu še Alenka Puhar in pokojna Vesna Marinčič. In ker Danilo Slivnik zdaj javno govori, da je Matija Grah zelo slab dopisnik in neprofesionalen novinar, ne morem mimo tega, da se ne bi spomnil Slivnikovega zapisa o njegovem obisku Buenos Airesa, ki ga je v Sobotni prilogi z velikimi črkami naslovil »S Che Guevaro po aveniji Majev«. Majska avenija v Buenos Airesu se seveda imenuje po mesecu maju, Maji pa so živeli daleč stran v Mehiki, kar bi bilo nekomu, ki se v tekstu nato celo hvali s tem, kako se je na to potovanje zelo pripravljal, lahko jasno.

  71. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Dragi Marko

    Super pisanje, takšni kot ti bi morali še marsikaj napisati o novinarjih, ki se sedaj imajo za demokrate, prej pa so veselo paktirali z partijo. V končni fazi je že čas, da se o slovenskem novinarstvu odprejo temne lise preteklosti… Slivnik je zasigurno zanimiv primer, saj biti dopisnik iz Moskve ni bilo ravno enostavno in si moral biti še kako pravoveren.

  72. ereinion777 pravi:

    Andrej: Prav imaš - pravovernost = denar.

  73. bLiNK pravi:

    Fantek, napačno si citiral R. Stones. Ne brukaj se po netu. Manjka ti le še rdeča zvezda z zlatimi žarki in rolco filma, pardon, WC papirja.

  74. nakladac pravi:

    malce pozno sem ”dojel” naslov ”Jih že mečejo iz služb” :)

    zavajajuče do amena pa še čez :(

    zaradi dveh falirancev fdv, ki mislita, da sta dobra novinarja, takšen cirkus :) vsa srenja racakov in rac enoglasno vrešči KRIVICA :) o tistem pajacu iz anglije - škoda vsake besede :)

    ko nekje v sloveniji zaprejo fabriko, gre nekaj 100 delavcev na cesto - le kratka novička, običajno med osmrtnicami !

    vsakemu, ki ga poženejo na cesto, se godi neka krivica. razlika je le v tem, da pisunska banda s pridom izkorišča vse možne načina za objokavanje in pomilovanje

    kaj pa delavci? sindikalni baroni so tiho kot riti, le zaradi dobre požrtije občasno prdnejo, malo zasmrdi in konec

    puln kurec imam teh pisunov in njihovih zagovornikov :) marš, delat banda, s krampom in lopato, za kaj drugega ste itaq nesposobni :( :( :(

  75. markopigac markopigac pravi:

    Andrej, pesmi o njih res ne obstajajo, jim pa veliko raje kot pesem, zveni cingljanje denarja..

  76. NeMirna » Kamenjaje.Menda pravi:

    […] Seveda je ‘krompirček’ vroč in je precej odziva vse povsod, poleg komentarjev na sam Košakov post se je teme lotil tudi […]

  77. simonarebolj simonarebolj pravi:

    nakladač:
    Tole je pa totalno mimo. Krivica, sprenevedanje in manipulacije so pač samo to, kar so. Kakšna logika je, da naj bi novinarji šli ne glede na kakovost svojega dela krampat, zato ker tudi delavce po tovarnah odpuščajo? Potem pač vsi molčimo o krivicah na vseh frontah in pojdimo kar krampat brez besede nestrinjanja, ker je nemarnih manipulacij s človeškimi življenji po svetu itak na pretek. Upam, da s čisto vestjo in pezo solidarnosti krampaš, ali si globoko prepričan, da tebe s kakega stolčka ni mogoče spodnesti.

  78. bLiNK pravi:

    Simona, poznavanje črk ni dovolj. Nakladač piše o tem, kaj imajo novinarji na razpolago za napihovanje dveh odpustov proti odpustom tistih, ki nimajo svojega ceha za medijskimi barikadami.
    Kramp in lopato je omenil (najbrž naučen v socializmu) kot alternativo, če dela ne obvladajo. Danes se reče: marš v Li*l ali Ho**er na police zlagat’!

  79. zucc0 pravi:

    “Očitno prihaja čas, da se pospravi celotna garnitura osamosvojiteljev. Dovolj so nakradli v zadnjih 15 letih. Vsi jim imamo poln kufer, tako levih, kot desnih, pa še neizobraženi so, če mora kar polovico vlade na tečaj angleščine. Vsi so zreli za na smetišče zgodovine”

    ej, bravo za tole, se ne bi mogel bolj strinjati… žalostno je samo to, da ima ta butalski narod slabši spomin od sklerotikov in da so gumpci, kot vedno, najglasnejši. Še pomnimo Roško in Kongresni trg? Hudo smo skrenili s poti, huuuudo!

    Ampak to je Andrej po fragmentih že dobro napisal… oblast se je izneverila ljudstvu, naši soldati (takrat jih sploh nismo hoteli zdaj smo pa kar v NATO) so po svetu, poteka razprodaja državnega premoženja in tako dalje. Nismo se za to borili, nismo pa pika!

  80. simonarebolj simonarebolj pravi:

    bLINK:
    Ja, razumem, kaj je hotel povedat in moj odgovor je enak. Primerjanje krivic je nesmiselno početje. Tukaj se pač govori o tem problemu. Odpri blog o problemu stotih odpuščenih delavcev in prepričana sem, da ti Košak, kolikor mi je jasna njegova mentaliteta, ne bo napisal spodaj replike, kaj bi stokali o delavcih, veš kakšne probleme imajo šele hendikepirani, ali pa se razpršil kar na svet in te poučil o groznem položaju stradajočih v Afriki kot kontrapunkt.

    O nesposobnosti pa noben nakladač, Simona ali bLINK ne more lapat. Košakov blog je namreč pojasnjeval, da odpuščanje novinarjev pač ne temelji prioritetno na nesposobnosti, skratka, da bi se znebili ljudi, ki se lahko pohvalijo le s poznavanjem črk. Odpuščani so iz povsem drugotnih razlogov, s čimer se osebno zelo strinjam. Čemu potem kar trditi, da gre za nesposobne novinarje v tem primeru. Argumente prosim. V kolikor je argument, da so se zamerili desnici, ker se niso izkazali za desničarsko poslušne, in je slednje označeno za nesposobnost, pa pač kar nehajmo bluzit o bluzenju.

  81. Vedi pravi:

    Dej Košak, vzemi v roke digitalno kamero, pa posnami kakšen filmček (recimo kaj v stilu Jonasa), pa da vidimo, če je res kaj talenta v tebi. Da se ne boš vedno samo na državo zgovarjal.

  82. Drugi dom » Drugi časi, isti ljudje, iste metode pravi:

    […] ki se v tekstu nato celo hvali s tem, kako se je na to potovanje zelo pripravljal, lahko jasno. Marko Jenšterle (Še brez glasov)  Loading […]

  83. zucc0 pravi:

    vedi, v petek imaš na omiljeni nacionalki Zvenenje v glavi… po mojem ti bo zaprlo papo.

  84. M.A.H.S. pravi:

    zvenenje v glavi - nekvalitetna jajcka…vedi ima prav..a misl kosak cel lajf na drzavo cakat, vmes pa nc narest???..ajde digitalca v roke, pa kej posnet..da vidmo, kdo kej zna, kda pa samo blefira..za sposobnega umetnika tehnologija ne more biti ovira..

  85. babun pravi:

    M.A.H.S, a ti za svoje delo zahtevas placilo? a res? zakaj pa ti ne gres zastonj delat?

  86. zucc0 pravi:

    “zvenenje v glavi - nekvalitetna jajcka…”

    mwhhahahahahah, tole je pa avtogol, rofl

  87. Tone pravi:

    Večina novinarjev je pač nesposobna pisati o zahtevnejših gospodarskih, kulturnih, družbenih temah, ker pač niso strokovnjaki na določenih področjih. Pa se vseeno počutijo dolžni blebetat o vsemu in vsepovsod. Pač, nekje morajo delati, da zaslužijo za svoje preživetje, ni jim bilo vse podarjeno s strani očkov, tako kot tebi, kajne?

    Še vedno mi pa ni jasno kaj se imajo za pritoževat novinarji na Delu? Trenutno se na Delu ne odpušča, celo podaljšuje se pogodbe o zaposlitvi, vendar če niso prave barve jim pač ni potrebno hodit v službo. Kaj hudiča je slabega tem novinarjem?

    Še vedno pa nekateri ne razumete LASTNIŠTVA. Zaposleni v podjetju bo delal tako kot mu veli lastnik in ne tako kot bo sam hotel, če mu kaj ni prav lahko gre in ustanovi svojo časopisno hišo in bo delal kot mu bo pasalo. Če so se trenutni lastniki odločili, da je trenutna pot prava je to njihova stvar in ne stvar zaposlenih, pa naj bo pot pravilna ali ne!

  88. jolanda pravi:

    Hojla, Andrej Košak!

    Od vseh 87 komentarjev na vaša blog je eden redkih, ki poskuša z argumenti podpreti vašo navidezno solidarnost z Grahom in Kajzarjem, komentar Marka J.
    Vse ostalo z vašim blogom na čelu je prazno natolcevanje oprto na osebno razočaranje, užaljenost, nekritičnost in nepoznavanje dejstev (…ne morem priti do filma… v tem grmu tiči zajec). Toliko svobode, kot se ponuja novinarjem v zadnjih letih, ni bilo še nikoli. Kako bi sicer zadnji dve leti skoraj vsak dan poslušali in brali po različnih medijih, ki so morali biti še pred kratkim tesno prepleteni s komunistično religijo in odvisni od rdeče avantgarde, da jih nova oblast vse po vrsti cenzurira, pritiska nanje in jih meče iz služb brez razloga. Nesposobni bodo morali pač slast medijske moči/oblasti prepustiti resnično pokončnim, raziskovalnim novinarskim garačem. Žal pa bo potrebno še najmanj eno destletje, da se “pospravijo” stare dinastije “politično neoporečnih”novinarjev. Družina Repovž je šolski primer pokornih in upognjenih novinarjev, sramota za slovenske novinarje, tudi tistih brez dokončanih šol. Gospoda Grah in Kajzer imata vse možnosti, da dokažeta nasprotno.
    Naj se oglasi kdo, ki pozna poleg novinarskih virtuozov kot so Vesna Marinčič, Avgust Pudgarj, Alenke Puhar, Janeza Markeš, še koga med novinarji, ki se lahko uvršča mednje.

Komentiraj