Banana Republika
Torek, 20. februar 2007Včeraj sem se vrnil iz kozmopolitskega Berlina, kjer sem dober teden gledal filme svetovne produkcije, spoznaval talentirane ustvarjalce in se predvsem fino imel. Po vsaki takšni poti je povratek domov pravi kulturni šok, saj se takoj zavem provincialnosti okolja, v katerem živim. Po dolgi banji in obilni večerji sem se spravil brati sveto trojico časopisov in sicer Mladino, Objektiv in Sobotno prilogo Dela.
Že takoj sem se od srca nasmejal, ko sem videl reportažo našega obrambnega ministra, kako dela sklece, teče, vihra z zastavo in na najbolj populističen način prodaja mit o telesno najbolje pripravljeni vojski. Stvar bi bila zgolj komična, če bi bil to edini zdrs našega ministra v dosedanji karieri. Toda taisti gospod je pred dobrim tednom dajal intervju novinarju Pop TV kar med tekom. Gledali smo upehanega novinarja, ki se na vse kriplje trudi slediti našemu prvemu vojaku. Si predstavljate, da se bo naš minister naslednjič spravil delati tiskovno kar med plavanjem ali spuščanjem v Škocjansko jamo in bojo naši novinarji za njim veslali ali ga z žepnimi baterijami iskali po podzemlju?
Da ima slovenska politika kar nekaj takšnjih kljukcev, je več kot zaskrbljujoče dejstvo. Predsedniški kanditat Lojze Peterle se takole pojavi na tiskovni konferenci z missico Iris Mulej, ta pa kot največji politični strokovnjak razlaga, kako globoko podpira našega harmonikaša pri njegovi kandidaturi. Naš zunanji minister, ki je dober teden nazaj zakuhal pravo vojno med Slovenijo in Hrvaško in se potem strinjal s poniglavo izjavo podpresednika parlamenta, brez sramu piše kolumno, ki je očitno nihče ne bere, in si zaračunava za naše razmere astronomski honorar. Medtem pa naš predsednik vlade, veliki JJ, s svojo ljubico poplesava na dunajskem plesu, verjetno za naš denar.
Seveda bi lahko naštel še par neumnosti, populizmov in idiotizmov, ki so jih ta teden proizvedli naši oblastniki, toda to nikamor ne pelje. Zato predlagam, da novinarji bojkotirajo eskapade obrambnega ministra in ga tudi ob resnih tematikah sprašujejo o njegovem psihiatričnem izvidu. Predlagam, da vse TV ekipe izstavijo račun našemu zunanjemu ministru po naslednjih tarifah: izjava do 1 minute 500 evrov, pogovor do 4 minut 1000 evrov, gostovanje v studiu 1500 evrov, gostovanje v odaji razvedrilnega tipa v prime timeu 2500 evrov.
Gospoda, če nas že tako veselo odirajo z davki in se ob tem norčujejo, jim tudi mi izstavimo račun. Brez DDV-ja, seveda.
Se nadaljuje … Do kdaj še?
Objavljeno v Torek, 20. Februar, 2007 ob 16:12 v kategoriji miks.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.






20. Februar 2007 ob 17:23
Pozabil si napisati, da naj te izjave placujejo iz svojih zepov!
20. Februar 2007 ob 17:59
Tudi to, kar avtor bloga predlaga, je čisti populizem, ki pri nekaterih dejansko tudi sede!
20. Februar 2007 ob 18:04
Karel E.: Jaz bi tud’ rad bil vojak.
20. Februar 2007 ob 19:47
To je res super!
Označit Slovenijo za banana republiko, vse njene prebivalce, vključno s politično srenjo pa za idiote oz. za Slovenceljne (prepričan sem, da tudi to besedo navdušeno uporabljaš).
Potem pa dodat, da si bil v kozmopolitskem Berlinu. Ja, res ti je težko! Samo ne vem, zakaj se ne preseliš v Berlin?
Res, takega pizdenja imamo počasi že dovolj, se mi zdi.
20. Februar 2007 ob 21:09
Ne skrbi, vedno bolj razmišljam, da se preselim kar tja. Saj tale Slovenija vedno bolj postaja nemogoča za življenje. Verjetni se z distance to lepše vidi, kakšno bedno politiko imamo. Naštel sem pa samo 3 dogodke, ki so popolni poden za neko resno vlado, kjerkoli na svetu. Sicer pa, ko se je takole začelo v stari Jugoslaviji, smo se v dobrih dveh letih znašli v vojni. Sedaj pa razmisli kamo to pelje.
20. Februar 2007 ob 21:21
Na Dunaj je bil Janša _povabljen_! Stavim, da s stroški vred - bo kar sam pokazal vaučer.
Urško pa pusti pri miru, zaboga! (je edina svetla točka naše politike press)
20. Februar 2007 ob 21:37
Andrej, sem nekaj let živel na zahodu, v kar dveh precej kozmopolitskih mestih in te čisto razumem. Slovenija je res marsikdaj in v marsičem zatohla. Ampak če je kdo dober primer za to zatohlost, ste to vi filmarji. Vsaka čast izjemi - Outsiderju - po Sreči na vrvici edinemu gledljivemu filmu pri nas.
Ampak tvoj današnji tekst je pa čisto mimo. Čisto po nepotrebnem se spuščaš pod raven tistih, nad katerimi se zgražaš. Politični marketing je namreč v kozmopolitskem svetu nekaj normalnega. Mislim, da je Erjavčeva poteza celo zelo dobra - lepo je videti ministra, ki je v takšni formi. Glede na to, da zmore več kot jaz (in najbrž vsi ostali blogerji s tabo vred (izjemanje najbrž chef)), sem raje tiho. Ja, erjavčeva akcija je eden redkih “evropskih” nastopov naših politikov.
Rupsija pa raje ne bom komentiral, ker se ve kako in kaj.
Ne vem pa tudi, zakaj bi bila Iris Mulej (sicer se mi ne sanja, kdo je to, ampak vseeno) manj kompetentna za dajanje političnih izjav kot ti ali pa denimo Katanec.
20. Februar 2007 ob 21:45
Košek se seveda ne bo pobral na tuje dokler vleče proračunske cekine.
20. Februar 2007 ob 22:04
Pokaž jim, Košak! Pejd u Berlin, pa nared kariero a la Bergman!
20. Februar 2007 ob 22:24
Ampak se mora prej naučit siptarski al pa kitajski jezik, če bo hotel delati v kitajski restavraciji ali pečt bureke in bakljave. Za kej druzga ne verjamem, da bi ga tam gor rabili…..
V Sloveniji je čist fajn. Dobro je da v zgodovini nismo imeli takih kulturnikov in politikov kot danes. Neb zdržali 1500 let pritiskom nemčurjev in lahov. A ima Berlin svojo državo….pa jih je veliko več kot nas. Se cela nemčija ima status okupirane države . In danes ne vidim nobenga razloga, da nezadovoljni grejo ven. Meje so odprte, ni več graničarjev, da bi pazili, da ne zbežimo.
20. Februar 2007 ob 22:32
Hotimir
Ravno tak primitivizem kot ga ti zganjaš, duši Slovenijo in tebi je to še fajn. Bog nam pomagaj. Naši politiki so zgolj odraz te naše mentalite.
20. Februar 2007 ob 22:49
Primitivni domorodec pač. Kaj si morem. Oprostite, da živim, bi rekel Ježek. Tu in zdaj. Ja politikom in kulturnikom se večkrat utrne misel, da bi bilo treba narod zamenjati
Ker je bedast, nekulturen in nikol ne zna voliti pravih. So kar za skupaj. Eni in drugi hodijo v Evropske prestolnice in občudujejo….in se čudijo.
Stvar spominja na čase , ko so kolonialne države lovile prve ludožerce po afriki in jih vodile kazati po evropskih dvorih. Seveda je za črnčke že dvorni norec pomenil visek kulture in napredka. In ko so se vračali v svoje vasice, so se takoj začeli zgražati nad sonarodnjaki-soplemenjaki. Ali kot v vicu :……….
Črnc pade v apno, prosi mamo, da ga umije-nič, prosi sestro-nič potem pa se razjezi: ” Pet minut sem bel, pa imam črncev že poln kurac………..”
21. Februar 2007 ob 01:27
Košak, ko boš sam imel kaj pokazat (razen Outsider-ja, ki je samo gledljiv filim in nič drugega), šele potem se lahko pogovarjamo o tem kar si napisal zgoraj!
V uteho…nisi sam!Kar nekaj vas je, ki znate tipkati ali govoriti - jamrati o tem, kako vam država ne da denarja(mogoče tudi upravičeno), da bi posneli film, pa vsi skupaj ne znate naredit enega dobrega filma !
…peselil se boš v Berlin? Te podpiram !
21. Februar 2007 ob 08:31
Slovenčki smo si kar lepo sami krivi, da nam politiki in tudi tuji politiki serj…po glavi.
Našim ministrom treba malce pristriči peruti, sploh pa Ruplu. Svoj trenutek se vede pred objektivom kot zvezda. Ni problem bit zvezda, če ti nihče nič ne more.Ne medii, ne vlada..
Pri nas je odgovornost kar preveč potisnjena v kot.
In kdor ne odgovarja, vzet iz žepa.
Rupel bi, recimo v praksi, že zdavnaj obubožal, če bi za vsako svojo oslarijo moral poseč v žep.
A.Košak, ideja ni slaba. Če so ministri že take zvezde, bi res lahko plačal za nastopaške in samo-reklamirajoče intervjue.
Seth, naj ti odkrit povem, od Outsiderja RES NISEM videl poštenega slovenskega celovečerca. Žalostno je, da moramo gledat srbske in hrvaške filme. Mar sami ne moremo ustvarit še kakšnega? Lahko bi glave skup staknil vsi v naši filmografiji, sestavli en res kick-ass film in ga probal plasirat naprej. Slovenija je res premajhen repertoar, a pred vami je tudi širna Evropa in svet.
21. Februar 2007 ob 09:27
g.Košak, če že pljuvate po Mulejevi, nam razložite, zakaj oz. v čem je vaš prispevek pametnejši od izjav Mulejeve? Vaši blogi so žal le predvidljivo kritiziranje enih in istih ljudi. Ponavadi z argumenti, ki to sploh niso. Kaj je narobe, če je Erjavec tekal z vojaki? Zakaj ga jim je bilo treba na POP TV snemati? Je mar POP TV državna? Vem, da bi se kar topili, če bi pred nekaj leti takole z vojaki tekal Grizold. Z vašimi prispevki vedno znova dokazujete, da niste nič bolj strokoven kot Iris Mulej. Z zadnjim blogom ste spustili še nivo pisanja. Kot bi brali izjave Zmaga Plemenitega (ki tako kot vi rad vsepovprek opleta z “idiotizmi” in “kretenizmi”) ali pa mail Rada Pezdirca.
21. Februar 2007 ob 10:25
Me zanima če se v “Berlinu” kulturniki, ki so v karieri posneli en gledljiv film napajajo na državnih prsih poleg tega pa se ‘v prostem času’ grejo politike. Banana republika.
21. Februar 2007 ob 11:27
Z izjemo naslova, ki se mi ne zdi primeren, se strinjam s tabo. Zanimiva so pa tudi ostala mnenja. Kakorkoli….ni mi jasno da se ljudje še nismo naveličali, Janš, Ruplov, Kučanov, Peterletov in podobnih. Te face spremljamo že najmanj 17 let, pa kaže da jih bomo še…upam da vsaj Rupel ne bo več zunanji minister…
21. Februar 2007 ob 11:40
Nocem se vec vpletati v kakrsnekoli spore in zalitve, predvsem pa povsem neargumentirane in ocitno zavistne komentarje ki jih berem. Cudi pa me, kako lahko nekdo, ki vsaj malenkost pozna protokol, oziroma ima vsaj malenkost cuta za medije ( po komentiranju vidim namrec same strokovnjake ) podpira in brani te nebulozne poteze nasih politikov.
Tako kot deveti, se tudi sam z napisanim popolnoma strinjam, razen z naslovom. Pa se to: Sam zivim v tujini - in res dobro. Pa vseeno komaj cakam da pridem nazaj. To mi ne bo preprecila niti trenutna vlada niti cerkev!
21. Februar 2007 ob 12:28
Dej Košak naredi en takle biografski filmček o Ruplu. To je taka dobra tema. Od komunista, šumijevca pa do kapitalističnega ritoliznika. Pa na net ga dej.
21. Februar 2007 ob 12:34
Ta ti ni slaba ideja, lahko bi dal naslov filma TO MORATE SPREDVIDETI ali pa internacionalni title RED IN THE FACE
21. Februar 2007 ob 13:31
Upam samo da ne bo SPET narejen z denarjem davkoplačevalcev.
21. Februar 2007 ob 13:39
Ali kot bi rekel g. Košak: “verjetno za naš denar”.
21. Februar 2007 ob 14:13
V stevilnih publikacijah, od EU pa do nasega UL si vsakdo lahko prebere, kdaj so razpisi in kaj je potrebno da pridobis sredstva - subvencije ali karkoli ze tako od drzave, kot tudi EU. Ce se cutis sposobnega oziroma, ce znas zadevo speljati izvoli. To je namenjeno slehrnemu obcanu, ki zadovoljuje kriterijem. Tudi tebi - kdorkoli ze si. Z lezanjem na kavcu in pljuvanjem po tistih, ki so si ta sredstva zagotovili seveda ne mores biti kredibilen.
21. Februar 2007 ob 15:29
Tocno tako London
Samo pri nas je ta perspektiva, da filmarji živimo na državnih jaslih. DRAMA SNG vsako leto stane več kot vsi filmi skupaj, pa se nihče ne obregne ob to. Da ne govorimo da je na državnih jaslih še 5 drugih gledališč, pa se nihče ne vtika v gledanost in kvaliteto predstav.
pozdrav Košak
21. Februar 2007 ob 16:35
Joj kako mi gre na živce to pametovanje, ko nek kvazi režiser občuti Berlin (sam sem živel tam 3 leta in se kvaliteta življenja tam skrije pred “Banana republiko”) pa misli, da je prišel v raj.
Se “režiser” zaveda, da bi tam, če bi hotel kaj naresti moral krepko pljuniti v roke in ne le sedeti v nekem ala Orto baru, pljuckati pivce in v nedogled jamrati kako mu ne dajo denarja za snemanje novega filma. Bodi faca najdi sponzorje pa ga posnemi. Kaj pa je narobe, če minister dela sklece, je populist….
Si si vzel čas pa v ljubem nam Berlinu prelistal kak Bild in videl Merklovo, Kohla ali koga drugega kaj vse počnejo aja sam oni so pač Nemci in če delajo isto so svetovljani.
no iz tega članka je razbrati, da si največji provincialc prav sam.
lp
21. Februar 2007 ob 16:39
Tisti, ki nismo iz Ljubljane ne vidimo nobene predstave, tako, da ti niti ne kapne da bi se obregnil obnje. Pizda, bom moral začet hodit v gledališče, baje da ti povrnejo potne stroške.
Drugače pa - RED IN THE FACE NA KVADRAT - ( baje da je Dim tudi hud alkoholik. Kaj češ. Šumijevc se spreobrne, ko se v grob zvrne).
Ampak RED IN THE FACE -hmmm. Že naslov ma soliden marketinški potencial. Mogoče pe še bo kaj iz tega.
21. Februar 2007 ob 17:02
Predvidljivo pisanje, previdljivo, predvidljivo…
21. Februar 2007 ob 19:41
Jaz se ne vtikam ne v gledanost in kakovost gledaliških predstav, niti v gledanost in kakovost slovenskih filmov. Slednjih namreč sploh ni.
21. Februar 2007 ob 19:57
Verjetno ti je ugajalo ko si bil med sebi enakimi in ste puhali v isti rog, ampak nisi pa videl kako Angela je Bavarske klobase in pije pivo iz litrskih “krugelc”.
Ampak bil si pa v kozmopolitanskem Berlinu….can i touch you?
21. Februar 2007 ob 20:22
Gledališča morajo za svojo podporo dejansko delat in ustvarjat program in to celo leto in celi ansambli, naši filmarji pa razen popovanja in drogiranja (in to na državni račun) tako 98% časa drugega ne počnejo.
21. Februar 2007 ob 20:23
[...] Kdaj se bodo ljudje pri nas naučili, da je resnica nekje na sredini? Da je nemogoče, da bi nekdo imel absolutno prav? Recimo napišeš nek post, da je Slovenija “banana republika” in potem sledijo komentarji…Komentarji so seveda ali levi ali desni, “normalnih” - sredinskih ni. ali pa jih je zelo malo. Ali je Slovenija banana republika, ker ima nesposobno vlado in nesposobne ministre ali pa ni - ali pa je nesposoben tisti, ki je napisal ta post. Kako tipično. V resnici je Slovenija malo banana republika in malo ni. Trenutno je pač na sredi Janševega mandata in tisti, ki ga tako strašno kritizirajo, naj raje pomislijo na to, da bodo leta 2008 spet volitve in naj mi dajo, prosim, alternativo. Koga pa naj volim, da ne bo več Janše? In če ne bo več njega, bo potem bolje? Bo Janša spet izvoljen? Bo kdo drug? A vam povem nekaj? Če se ne bo zgodilo nekaj korenito drugačnega, bo ostalo vse enako - pa ne zaradi naših oblastnikov, temveč zaradi ljudi samih. Problem Slovenije ni njena vlada, ampak ljudje, ki so jo izvolijo in jo trpijo. Problem je v nas samih. Problem je v tem, da imamo še kako sposobne ljudi, ki jih takoj, ko stopijo ven iz povprečja, označimo za tepce. Desni rečejo levim, da so tepci in obratno. Sploh ni važno, kaj je ta človek naredil in kaj zna, kako zgleda, ali je časten ali ne. Važno je - ali je naš ali vaš. Poglejte samo spor med predsednikom vlade in predsednikom države. Smešno za zjokat. Prosim vas, ali je Slovenija normalna država v EU, ki bo naslednje leto predsedovala tej skupnosti ali ne? Dajmo imeti malo državniške veličine, dajmo spoštovati svoje predsednike, pa kaj nista ta dva človeka najbolj zaslužna za to, da se je Slovenija sploh rodila? Vsak na svoj način seveda. Vsak s svojo resnico. Eden z leve, eden z desne - ampak oba v absolutni ljubezni do svoje domovine in do njenih državljanov. In potem se uresničijo tisočletne sanje naših prednikov in kaj dobimo: kreganje, kdo bo prvi in kdo ima prav. Prosim, vsak ima svoje področje in svoje dolžnosti, naj jih izvaja. Vi pa, ki tako kritizirate, pomislite raje, kdo nas bo vodil leta 2008 in če gremo lahko še nižje. Jaz ne bi šla. Dovolj imam kregarij, sovraštva in kazanja s prstom na grdega tega in tega. Najdimo najboljšega človeka in potem stojmo za njim. Hočemo imeti najboljšo državo. Imejmo jo. Kdo nam lahko to prepreči? Mi sami. [...]
21. Februar 2007 ob 21:08
Če v Sloveniji primerjaš vlado, DSFU, in družbo treh prijateljev, je povsod enaka zgodba……eno samo sranje! Gremo rajš u Berlin! Konec koncev se tja selita tudi (bred pit in anđelina žoli)!!
21. Februar 2007 ob 23:10
A vam še ni jasno, da je čez vlado treba non stop pizdit pa, če je leva ali pa desna.
Naloga vsakega intelektualca in umetnika je, da neutrudno išče napake in predlaga boljše rešitve na vseh področjih, ki jih pokriva naša ljuba državica,
Andrej si vsaj še upa kaj povedat, poglejte pa ostale.
Nekateri ne vejo a bi bili profesorji, politiki pa kritiki, župani in na koncu so vse skupaj.
Ja ljudje božji kam bomo pa prišli, če ne bomo kritični.
21. Februar 2007 ob 23:43
A je spet en iz kletke usel?
22. Februar 2007 ob 00:45
Mislim seveda stevilko 31
22. Februar 2007 ob 09:33
Pohar se strinjam, če bi bilo to res. Vendar čez trenutno vlado ponavadi pizdijo le komunajzarji, ki se jim korito oža. V vseh prejšnjih letih vladavine LDSa nisem niti enkrat slišal Košaka da bi stegnil jezik. Piše naj raj o filmih in festivalu v Berlinu.
London, tole jebanje Dajane v glavo presega že vse meje dobrega okusa. Očitno ti ni jasno, da gre le za fovšijo med opicami iz iste kletke in da sta vidva z hadom le opici z največjim gobcem.
22. Februar 2007 ob 09:56
Ja, spoštovani modrijani, če bi se doma tako obnašali in delali kot v tujini, bi postali celo rajska deželica, a po intelektualnosti sodeč bi bila že kičasta, zato ostanite tako vitalni še naprej.Imamo mi upokojenci vsaj izvirno-brezplačen teater na netu.
22. Februar 2007 ob 10:56
intelektBUTEC: se pac ne strinjam s tem kar je napisala. V bistvu ni povedala NIC.
P.S. Izgleda da si tudi ti eden tistih, ki pod raznimi nicki po vseh moznih komentarjih pljuva po meni. Vam kaj placa ali ste volonterji?
22. Februar 2007 ob 12:22
P.S. Po kretenih pluvam zastonj. V bistvu celo plačujem (internet naročnino…)
22. Februar 2007 ob 20:34
@Pohar: če je naloga intelektualca, da “predlaga boljše rešitve”, kot praviš, moram resnično priznati, da je Košakova ideja o tem, da naj zunanji minister za svoje izjave plačuje, tako zelo intelektualno superiorna, da je ne razumem. Ja, globoka je, očitno pregloboka za moje bedno razumevanje stvari. Se globoko pardoniram in upam, da bo A.Košak v Berlinu posnel kak nov odličen film, npr. o nebu nad to metropolo. Nič hudega, če je bil film že posnet, bo pa remejk, zanesljivo bo zanj spet dobil kakšno nagrado!
23. Februar 2007 ob 11:03
Očitno je, da te ta vlada hudo živcira. Škoda je samo to, da bolj ko te živcira, s slabšo kritiko prihajaš na dan - celo o vojni sanjaš. V končni fazi bo vlada zaradi takih kritikov požela simpatije od bolj normalne večine.
23. Februar 2007 ob 13:23
Zdaj vidiš kako sem se jaz počutil vsa ta svinčena leta, tebi se pa že po dveh letih desne vlade meša.
23. Februar 2007 ob 22:42
London :)zadel si žebljico na glavico
Intelektualec, Stefan, alter2, ervinator in se nekaj jih je, ki so teoloski jurisniki, katolibani, ki nacrtno napadajo vse po blogih, kar je količkaj svobodomiselnega. Če ne uspejo z argumenti (kar jim redko uspe) potem pač zasujejo blog z dolgočasnimi in nepomembnimi temami, da ljudje obpajo
Inteligentno
25. Februar 2007 ob 16:54
Moj komentar se je nanašal - kot ponavadi - neposredno in samo na zapis avtorja bloga, v tem primeru Košaka.
25. Februar 2007 ob 17:24
pri nas sploh ne gre drugače kot katolibani proti kretelebanom
25. Februar 2007 ob 18:17
In kam spadas blitz
25. Februar 2007 ob 20:42
Hotimir, napačno vprašanje. Tipično slovensko. Ker pri nas moraš vedno spadati.
26. Februar 2007 ob 11:51
Vprašanje ni nikoli napačno
5. Marec 2007 ob 15:02
Na jetra mi gre to jamranje, kako ni kesha za dobre filme. Dobr film se da naredit tud z mal denarja, samo ce se stvari lotijo pravi ljudje. Ne pa ljudje, ki si samo domisljajo, da so pravi.
Ce pa je clovek povprecen, tega dejstva ne spremeni tudi kup denarja.
16. Marec 2007 ob 23:41
[...] Kdaj se bodo ljudje pri nas naučili, da je resnica nekje na sredini? Da je nemogoče, da bi nekdo imel absolutno prav? Da ima vsak človek lahko svoje mnenje? Recimo napišeš nek post, da je Slovenija “banana republika” in potem sledijo komentarji…Komentarji so seveda ali levi ali desni, “normalnih” - sredinskih ni. Ali pa jih je zelo malo. Ali je Slovenija banana republika, ker ima nesposobno vlado in nesposobne ministre ali pa ni - ali pa je nesposoben tisti, ki je napisal ta post. Kako tipično. V resnici je Slovenija malo banana republika in malo ni. Trenutno je pač na sredi Janševega mandata in tisti, ki ga tako strašno kritizirajo, naj raje pomislijo na to, da bodo leta 2008 spet volitve in naj mi dajo, prosim, alternativo. Koga pa naj volim, da ne bo več Janše? In če ne bo več njega, bo potem bolje? Bo Janša spet izvoljen? Bo kdo drug? A vam povem nekaj? Če se ne bo zgodilo nekaj korenito drugačnega, bo ostalo vse enako - pa ne zaradi naših oblastnikov, temveč zaradi ljudi samih. Problem Slovenije ni njena vlada, ampak ljudje, ki so jo izvolili in jo trpijo. Problem je v nas samih. Problem je v tem, da imamo še kako sposobne ljudi, ki jih takoj, ko stopijo iz povprečja, označimo za tepce. Desni rečejo levim, da so tepci in obratno. Sploh ni važno, kaj je ta človek naredil in kaj zna, kako izgleda ali je časten ali ne. Pomembno je - ali je naš ali vaš. Poglejte samo spor med predsednikom vlade in predsednikom države. Smešno za zjokat. Prosim vas, ali je Slovenija normalna država v EU, ki bo naslednje leto predsedovala tej skupnosti ali ne? Dajmo imeti malo državniške veličine, dajmo spoštovati svoje predsednike, pa kaj nista ta dva človeka najbolj zaslužna za to, da se je Slovenija sploh rodila? Vsak na svoj način seveda. Vsak s svojo resnico. Eden z leve, eden z desne - ampak oba v absolutni ljubezni do svoje domovine in do njenih državljanov. In potem se uresničijo tisočletne sanje naših prednikov in kaj dobimo: kreganje, kdo bo prvi in kdo ima prav. Prosim, vsak ima svoje področje in svoje dolžnosti, naj jih izvaja. Vi pa, ki tako kritizirate, pomislite raje, kdo nas bo vodil leta 2008 in če gremo lahko še nižje. Jaz ne bi šla. Dovolj imam kregarij, sovraštva in kazanja s prstom na grdega tega in tega. Najdimo najboljšega človeka in potem stojmo za njim. Hočemo imeti najboljšo državo. Imejmo jo. Kdo nam lahko to prepreči? Mi sami. [...]
2. Maj 2007 ob 12:16
Žalostno. Toliko vernikov in tako malo intelektualcev. Morda je vse eno še malo upanja, ker naj bi iz majhnega rastlo veliko. Toda ali res?
Tisto upanje so ljudje kot je Dajana ne kot Košaki.
28. April 2008 ob 00:09
[...] prav? Da ima vsak človek lahko svoje mnenje? Recimo napišeš nek post, da je Slovenija “banana republika” in potem sledijo komentarji…Komentarji so seveda ali levi ali desni, “normalnih” [...]